!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

راستشو بگو!!

به جز دوستان ایرانسلو همراه اول و...

برا خودم اینه:نه مرسی عزیزم!بوس!فعلن!


(خدارو شکر چیزه دیگه ای نبود!)

دخترا اگه سانسور کنید ایشالا یه مادر شوهرو خواهر شوهر داغون گیرتون بیاد هر روز کتلتتون کنه آخرم با دوتا بچه شوهرتون طلاقتون بده بچه ها رو هم ازتون بگیره نزاره هیچ  وخ ببینیدشون!!

پسرا اگه سانسور کنید ایشالاعروس خانوومم سره سفره ی عقد یهو بگه نهههههههههههه!!

در کل هر کی سانسور کنه ایشالا به اونی که دوسش داره نرسه!(فک کنم این یکی دیگه کار سازه!)

راستی نه عمه دارم نه به روح اعتقاد دارم!نیشخند

نظرات 11 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:23 http://s7m6.blogfa.com

ای بابا مثل اینکه چاره ای نیست با این نفرینات.
فردا میگم اگه میخواستم الان بگم که نمیپرسیدم ساعت چند بیدار میشی فعلا بای و بووووووووووووووس.
از دست تو

سلاااااااااااااااااااااااااام سارا جونه من چطوره؟!!
دیگه کاریه که از دستم بر میاد!!!

hoooooooooooooooman چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:37 http://masterdownloads.ir

مشترک گرامی،با شماره گیری کد زیر شارژ را سریع و آسان از ایرانسل خریداری نمایید
7#*

عهههههههههههههههههه؟!
قرار بود ایرانسل و همراهه اول و .. نباشه.
گفته بودم به جز اونا!
قبل از اون چی بوده؟!!راسشو بگو ببینم!!

اسفینکس چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:04 http://khoone-khoobe.blogfa.com

بچه ها دروغ میگه....یه عمع داره، اسمشم مریمه
loooooooooooooool

کصافط!
نذار بیام پته ات رو بریزم رو آبا نذار!

ندا چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:36 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

سلام مریم جون نیومدی هنوز؟؟
عاقا بخدا به جون اونی که خیلی دوسش دارم آخرینsmsم اینه:
ایرانسل: طرح1روزه مکالمات رایگان ایرانسلی(1_7صبح) تنه با 500تومان..

سلااااااااااااااااااااااااااااااام ندا جونی!!!
چرا امروز دیگه برگشتم!!
عههههههههههههههه؟!
قرار بود ایرانسل و همراهه اولو اینا نباشه!!قبل از اون اخرین است چی بوده راسشو بگو!

اسفینکس پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 12:34 http://khoone-khoobe.blogfa.com

فک کنم بیای بالای 50 تا کامنت داشته باشی.
هیچی دیگه خواستم اطلاع بدم که بری و حال کنی
راستی
شکلکای بلاگ اسکای هم عوض شده
اینا با حال تر از قبلیاس ولی اونا یه سری چیز داشتن که اینا ندارن

سلااااااااااااااااااااااااااام عجقم!!
اره نظرات خیلی زیاده!!!
خخخخخخخخخ!!بامزس شکلکاش!!
ولی اون قبلیا رو بیشتر دوس داشتم!

ms doctor جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 12:48 http://zahra284.blogfa.com

سرکاری بود بابا!


بهوبهو به!!!ممنون از نظرت!

hoooooooooooooooman جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 23:17 http://masterdownloads.ir

کلا همش ایرانسله. بقیشون ام ام اس و بلوتوث هستن

دروغ نگو داشه من!!
جانه من تو نه به دوستی اس میدی نه دوستی به تو اس میده؟
پس اخه اون گوشیه لامصب به چه دردت میخوره؟؟؟

narges joon شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:24

آخرین sms من : کجاییییییییییییییی بزمجه ؟؟؟؟!!!!!!


البته مریم جون تو این sms یک خط فقط فوش ناموسی داده بودن که باید سانسور میشد !!!

خخخخخخخخخخخخخخخ!!!
این یه مورد اشکال نداره!

Ali_B یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 05:07

rastesh akharin sms am
amirhosein chanta fosh baram kard:D
k nemishe inja goft:P
Chon javabe sms o zangaie baxo nemidam:D
Asan y vaziee

خخخخخخخخخخ!!
بله رو شما و ایشون شناخت کامل دارم نیازی ب توضیح نیس داش!

donya چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 23:39

مرسی منم خوبم نیلو.چه خبر؟
این اخرین اسم بود.

نیلو؟
ابجی اشتباه نگرفتی؟!!من شما رو میشناسم؟:

amir چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 19:19

دروغ میگه این علی.
هرچی ک صفات خودشه نصیب ما میکنه .
خیلی عوضی ه

عههههههههههههههههههه؟!
به دوست من توهین نکنا!
اصنم اینطوری نیس خیلیم بچه ی خوبیه!
بله پ چی فک کردی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد