!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

با تشکر از بهار جون!

بچه ها بهار خانوم گل گلا یه سایتیو معرفی کرده ینی کرکره خندس!

عالیهههههههههه!!!!خوراک مردم آزاراس!!!

و البته خیلی باحاله!!!نری ینی از دستت رفته ها!!!

به من که دیگه داشت فحش خارجی میداد!!!!

غولا هم عصاب ندارنا!!!

.

.

اینجارو بزن تا برریم صفاسیتی!!!!

والا به خدا!

مــدلای عـزیـز؟؟؟

پــرنـسـسـای بـابـا؟؟؟

خــانـومـای آقـاتـون؟؟؟؟

...

.

.

.

.

.

.

.

لـوازم الـتـحـریـراتونو خـریـدیـن؟

مردم خل شدن!


یارو ساعت 6 صبح جمعه زنگ آیفون خونمونو زده .
من : بله؟
یارو : این کیا اسپورتیج که جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماست؟
من : نه 

.

.

یارو : دلت بسوزه . مال ماست.

والاااا!

ﻣﯿﮕﻦ ﺷﺒﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻧﻤﻴﺒﺮﻩ ﻳﻜﻰ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺖ

ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻪ ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﻚ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺑذﺍﺭﻳﺪ ﺑﺨﻮﺍﺑﻤﻤﻤﻢ دیگهههههه!
 عجب ﮔﺮﻓﺘﺎﺭی شدیم ﺑﻪ ﻗﺮﺁن!!!!

اصن یه وضـی!

"این چیه؟ همش مسخره بازی آخه اینم شد فیلم؟"

.

.

.

.

جمله ی معروف بابام وقتی میخواد اخبار ببینه و ما داریم فیلم میبینیم!

خاطرات خنده دار!

مسخره ترین آرزوی بچگیتون چی بوده؟!http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/4.gif

+خودم اول اینکه ساعت برناردو داشته باشم

دومیش اینکه اندازه رونالدو پول بگیرم برم همه ی لواشکای دنیارو بخرم!!!

خوشامدگویی جدید مهمانداران!

متن خوشامدگویی جدید در هواپیما:

 

ورود شما را به پرواز ابدی هواپیما خوش آمد می گوییم.

خداوندا! مشیت خودت را در رسیدن و لقا خود بر ما قرار ده و سرعت آن فزون فرما.

مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و به احتمال 1% مقصدی که بر روی بلیط درج شده می باشد.


بستن کمربندها اصلا ضرورتی ندارد، چرا که بستن و نبستن آن برای ورود به بهشت الزامی نمی باشد.

در صورت بروز اشکال درسیستم هوای کابین ماسک هایی از بالای سر شما آویزان خواهند شد که شما قبل از آن رایحه ی خوش ملائکه را احساس خواهید کرد.

خواهشمند است هنگام سقوط خونسردی خود را حفظ نموده تا بتوانید اشهد خود را صحیح قرائت نمائید.

ارتفاع پرواز به تدریج و شاید هم ناگهانی به صفر خواهد رسید، اما هیچ جای نگرانی نیست. چرا که یک باره تا آسمان هفتم اوج خواهیم گرفت و هوای بهشت هم بسیار عالی گزارش شده است.

خلبان پرواز، مرحوم شهید کاپیتان بهشت زاده و ارواح گروه پروازی جایگاه ابدی خوبی را برای شما آرزومندند...

پیام مهم!مرگ و زندگی!

آهای آقا پسرایی که قرار بود توی دانشگاه با دوستای من تصادف کنید و جزوه هاشونو بریزید رو زمین و جمعشون کنید و بعد عاشقشون بشید!

.
.
.
.
.
میخوام بگم براتون ارزوی موفقیت دارم
منتظرشون نباشید

اونا کنکور گند زدن نمیتونن بیان دانشگاه :|

همه چی بین شما تموم شد!

خدافظ :|

D-:...!

یکی از سخت ترین کارای محاسباتیم تو این روزای گرم اینه که...
با چه سرعتی عرض خیابونو طی کنم تا ماشینی که با سرعت رد میشه بادش بخوره به من

صورتی!

مورد داشتیم

دختره از خدا خواسته پرونده اعمالش صورتی باشه

من برگشته ام وای وای!

سلااااااااااااااااااااااام رفیقان شفیق صفاسیتی!

من برگشتمممممممممممم!!!

هیچی دیگه اومدم اعلام وجود کنم بگم شادیو نشاط به زندگیتون برگشت!

باز بگم اسم بامعرفتارو؟؟؟نه خدایی بگم؟؟؟؟

آخه ریا میشه لامصب به مولا!