!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

ترلان و ارسلان زوج نوجوان!!!

یا خدا.....!!!!

بچه ها خبر این دوتا رو شنیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

(چون میترسیدم وبم ف*ی*ل*ت*ر بشه همه چی ادامه مطلب!مغرور)


 http://upload7.ir/images/96877129718034134406.jpg

برید ادامه مطلب هم عکسارو ببینید هم خبرو کامل بفهمید!!نیشخند


ادامه مطلب ...

منطقی

به نظرم با چنگال ماست خوردن منطقی تر از اینه که

از جات بلند شی بری قاشق بیاری !

اینطور نیست ؟؟

عید قربان مبارکککککککککککک!

http://beroozkade.ir/wp-content/uploads/2013/10/60790729161423456507.gif

عید سعید قربان لغو شد ! ( ستاد روحیه دهی به گوسفندان )

بچه هااااااااا عیدتون مبارک باشهههههههههههه!!!!

(عجب حالی میده این تعطیلیا!!)

:rosesmile:

11 سالشه همشا!

دختره 11 سالشه تو فیسبوک نوشته :

 

" از همه ی مردا متنفرم "

.

.

.

.

.

.

.

الان  سوالی که پیش میاد اینه که

 

پفک این طفل معصوم رو کی خورده

باورکن!

خطری که دهه هشتادیا واسه فرهنگ این مملکت دارن رسانه های خارجی و تبلیغات غربیا ندارن!

اصن من فک کنم یکی از دسیسه های اسرائیل باشن اینا!:|


من از الان طبق اینده نگری خودم نگران دهه نود هستم!!

تخفیف

http://www.shopexpress.info/wp-content/uploads/2012/07/a1.jpg

اهل تخفیف گرفتن هستی یا نه؟!

قهرماااااااااااااااان اسیا شدیم!!

هوووورررررررررررا!!بچه ها بازیو دیدین؟

قهرمان آسیا شدیم رفت!

دیگه بازی با کم تر از ایتالیا به ما حال نمیده!!!

بقیه عکسا تو ادامه مطلب! 

ادامه مطلب ...

لباس

اینکه پسرا مشکل "چی بپوشم؟" ندارن،ربطی به ژنتیک و ... نداره

کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن!!!

معیار!

معیار بعضیا واسه زن گرفتن
استایل انجلینا جولی
اخلاق خانم فاطمه زهرا:|

چگونه خوشحال باشیم!؟

پنج راه برای خوشحال بودن

              .

              .

              .


1.داشتن یه دوست خوب مثل من

2.داشتن دوستی مثل من

3.فقط داشتن من

.4.داشتن من

 5.من

داشتم أمار جهانی بیشترین کسانی که بهشون فحش میدن رو میخوندم آمار ایران نظرم رو جلب کرد ....
.
.
.
.
.
.
.
.
عکاس عکس شناسنامه :|
داور فوتبال پلی ستیشن :|
مراقب سر جلسه امتحان :|
گوینده ی تلفن همراه که میگه دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است :|
خود مشترک مورد نظر :|
عمه های ملت :|