!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

هی خدا!!

صلی علی محمد       بمب انرژی امد!!!

(به قول یکی از دوستای عزیزم!)

سلام دوستای گلم!!!شرمنده یه چن روزی نبودم که اپ کنم ولی الان یه اپ مهم دارم!!!

خوب چند تا نکته!!:tavajohf:

-اولا که از همتون بسیار بسیار ممنونم بابت نظرات و سر زدناتون و خوشحالیا و ناراحتیاتون!

-متاسفانه یا خوشبختانه مدرسه ها داره باز میشه:smilie (68):

(که البته من در حد مرگ خوشحالم ازین بابت!dance3.gif)

- من در طی سال تحصیلی قطعا نمیتونم زیاد سر بزنم به وبم و آپش کنم!

(البته هنوزم نمیدونم میخوام چه بلایی سر این وبلاگ زیبا بیارم!:(1562):


-به هر حال بیشتر دوستام میدونن که میام و تو وبشون نظر میذارم ولی فک نکنم بتونم به وب خودم برسم.

- شما ایمیلمو دارین اگه خواستین با من در تماس باشین از طریق ایمیلم میتونید!!:imofksmiley:

اگر هم وبلاگتونو کتلت نکنید میتونیم از طریق کامنتامون در تماس باشیم!

-آخرین نکته هم اینه که

دلم برا همتــــــــــــــــــــــــون تنگ میشه!

همه جواب بدینا!!!بدویید!!

بچه ها جان من همه به این سوالم بدون خجالت و خالی بندی جواب بدن!!

.

من چطوریم؟(ویژگی های خوب و بدم!)


ایتالیا!

ﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﻡ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿا

.

.

.

.

.

.

.

ﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﻧﯿﺰ ﻭ ﺑﺮﺝ ﭘﯿﺰﺍ،

.

.

.

.

ﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺩﯾﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﮔﻞ " ﺣﻤﯿﺪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﻧﮋﺍﺩ " ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺭﺭﺭﺭﺭﺭﻣﻤﻢ!

میلاد هشتمین امام عزیزمون مبارک!!

عمریست که مارضا رضا میگوییم          گل را به نیابت رضا میبوییم

در روز تـــولــدش با دســـتـه گل          تبریک به عاشــقان میگوییم


http://www.rasanews.ir/Images/News/Smal_Pic/12-4-1389/IMAGE634137763188750000.jpg

:rosesmile:عیدتون مبارک!:mulftistars:


بهله!

یعنی فقط به امید چندتا چیز زنده م:

سیب زمینی سرخ کرده

آبنبات چوبی


بستنی دابل چاکلت کاله

ایستک هلو

سوپر چیپس

پاستیل

لواشک

قورمه سبزی با لوبیا قرمز

نوشابه مشکی تگری

خوردن چای جلو کولر گازی!

شوما هم اگه دلیل دیگه ای دارین بنویسین

یه سوال!

عاقا چرا موس از سمت راست مانیتور میره بیرون

ولی از سمت چپ نمیتونه؟

سواله برام واقعن!|:

گشت ارشاد در مدارس!!

مسئولین محترم تصمیم گرفتن که از ارائه ی دفاتر با تصاویر بسیار نامناسب جلوگیری کنن!

جانه من ببینید چیکار کردن!

گزارشی از تولید لوازم التحریر با طرح‌های اسلامی‌ایرانی

خوب حق دارن دیگه!!!تصاویر برا بالای 18 ساله!!!وبلاگه منو ف*ی*ل*ت*ر نکنن خیلیه!!

بقیه ی دفترای ایرانی و خارجی +18 تو ادامه ی مطلب!!! 

ادامه مطلب ...

کدومش؟

من خودم 3

بازار!

بچه ها جاتون خالی امروز رفته بودم بازار!!

نمیدونم چرا ولی عاشقه همه ی بازاریا شدم!!!گویش کوچه بازاریشون برام خیلی باحال بود!!

انقد بامرام با هم حرف میزدن که ادم کف میکرد!!!!

ماشالا هر فروشنده ای که یکی دیگه  از فروشنده ها رو میدید و شروع میکرد به (نوکرم و چاکرتم و خاک زیر پاتم) گفتن!!
شاید این چیزا برای خانووما جالب نباشه ولی نمیدونم چرا انقد ازشون خوشم اومد!!!جانه من فقط من اینطوریم؟

راستی لازم به ذکر است که من صد بار تا حالا بازار رفتما(اخه مثه این ندید بدیدا دارم حرف میزنم!!) ولی ایندفعه خیلی خوشم اومد ازشون!!http://www.visitehran.ir/portal/wp-content/uploads/2013/03/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg