!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

طاعاتتون قبول!

ما تو خونمون یه لواشک داریم

تررررررشششششششش

وقتی مچالش میکنی میذاری گوشه لپت آب دهنت راه میوفته

قرچ قرچ میجویی

بعد یه گوجه سبز هم میزاری تو دهنت

نمک زده با لواشک چی میشه !!!

.

.

.

.
.
طاعات و عباداتتون قبول باشه

اینم پستی برای رفع تشنگی

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام بزرگوارطاعات و عبادات قبول.از وبلاگتون دیدن کردم و آرزوی موفقیت برایتان دارم.ما در شاخه طوبی هر هفته مهمان یک شهید می شویم.هر دوستی که مایل باشد به قدر وسعت هدیه ای تقدیم شهید هفته می کند.خوشحال می شویم نظر شما رو هم درمورد شاخه طوبی بدانیم.اگر مایل به تبادل لینک بودید اطلاع بدهید.التماس دعا

hoooooooooooooooooooman یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:02 http://masterdownloads.com

آقا(البته میدونم شما خانوم هستین و فقط جهت ندا استفادش کردم) فرض کن تو این گرما بری سرکار با یه عده کودن سر وکله بزنی...
طرف میاد میگه واسه بچه سه ماهه بازی فکری چی داری؟؟؟ خدایی نباید همچین آدمی رو بخوابونی دم در به عنوان پادری ازش استفاده شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون از لحن محترمانه تون!:|
:))خب مگه بچه سه ماهه دل نداره؟!بعید نیس از بچه های سه ماهه الان!اینا ادم حسابی نیستن که گودزیلان!یهو دیدی بازی کرد خب!
جه مامان بابای باحالی داره بچهه!من وقتی سه ماهم بودتازه مامانم منو گذاشته بود سر راه !!یادش بخیر!اونوخ اینا بازی فکری میخرن واسه بچشون!اجرت با امام حسین!

فرشته یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:34 http://http://atesh77.blogfa.com

آخه چرا با روزه دار این کارا رو میکنی آجی گلم من الان دلم

خواست چیکار باید بکنم

اینجوری ثواب روزتون بیشتر میشه!
تشنگیتونم برطرف میشه تازه!خیلی ام باید ازم ممنون باشین!
اجرت با خدا!

آرش دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:52

من از گوجه سبز بدم میاد

میشه واقعااا؟؟؟!!!بدسلیقه!
گوجه سبزم از تو بدش میاد

لعیا ترک پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 12:13 http://layaturk.blogfa.com

عااااااااااااااااااااااالییییییییییی و

باااااااااااااااااحااااااااااال

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:34

فک نکنم دیگه لازم باشه . ماه رمضون تموم رف. میرم اب بخورم فلن

اشکال نداره کرم درون پست همیشه فعاله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد