!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

به بعضیام باس گفت

به بعضیام باید بگی:


نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر

و میدانی که کویر بدون باران زندس

پس برو بـمــیـر!

کمبود محبت!


چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم رفتم یه کم بتادین رو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم سرفه کردم
گفتم وای دارم خون بالا میارم

مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری تو اون اینترنت بی صاحاب برو توالت فرشامو کثیف کردی ...
بابامم کلا محلم نذاشت


والا!


جذابیت و خوش تیپ بودن هیچ تفاوتی تو زندگی آدم ایجاد نمیکنه ...


مثلا زندگیِ من الان با شماها چه فرقی داره؟؟؟!

والااااا!


آخ آخ D:

میگن ﭼﯿﺰﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺨش تر ﺍﺯ .....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺯﺩﻥ ﺑﭽﻪ ﯼ ﻣﻬﻤوﻥ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ


عمو...

می دانم بابا دو بخش است:
بخشی در صحرا و بخشی روی نیزه...
اما اینکه عمو چند بخش است را
فقط بابا می داند...

تسلیت...

برخورد حسین با حر
برخورد خداست با ما...
گناه را که ندید می گیرد هیچ
تحویلمان هم می گیرد عجیب . . .!

رفقا خیلییی التماس دعا

خفه شو..!

خفـــــــــــه شـــــو
.

.

.

.

.

.

.

.

.


دیدم همه پست بی اعصاب میذارن گفتم منم بذارم :|

منتها من خیلی زود رفتم سر اصل مطلب!!!!

تولد!!!

سلامتی رفیقم که وقتی حرصش در میاد

میگه لامصب دفعه بعد میزنم لهش میکنم گلیمشو خیلی از لنگش دراز تر کرده!

ینی نشد یه بار درست بگه!!!

تازه فـَکشم  به سرعت نور داره حرکت میکنه آخرشم میگه نذار دهنم واشه ها!!!!

کوچولوی عموئه دیگههه!!!!


رفـــــــــــیـــــــــــــــــق تولدت مبارک!


بچه ها هیچ کس بهش تبریک نگه بخندیم!