!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

دمتووون گرم!

پایان کار بچه های تیم والیبال تو لیگ جهانی

دمشووووووون گرم با این گروه وحشتناک بازم خیییییلییییی خوب بودن و ترکوندن!

یه ذره دیر خودشونو پیدا کردن!میریم واسههه آماده شدن واسه مسابقات بعدی!

فداایی دارین!!!



نامرداااا نذاشتن خانووما برن سالن 12 هزار پــــــســــــری

هر چیز دیگه ای راجبش بنویسم وبم فیلتر میشه!!!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ادامه مطلب و یه عکس باحاااال...! 


این دوتا که اصن یه وضییییی!

بهتر مدافع روی تور و یکی از بهترین اسپکرها!







کاپیتااااااان روانیمون کردی با اون پاساتو جا خالیا!


یه حسی میگه اگه ولاسکو بود مثه آب خوردن صعود میکردیم!

 

وااااای عالیه این ینی!!!شباهتووووووو!


http://www.nazarnews.com/wp-content/uploads/2015/06/21640_527.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
hoooooooooooooooooooman یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:18 http://masterdownloads.com

خیلی عالی بودیم... بازی آمریکا و لهستان رو که دیدم باورم نمیشد دوبار آمریکا رو سه هیچ بردیم...
ایشالا یه ماه دیگه جام جهانی...
عکس آخر هم عالی بود...
پ.ن1: این کوبیاک بیوفته دستم با موچین دون دونه ریشاشو میکنم...
پ.ن2: ...

پ.ن3: داشتم پ.ن1 رو مینوشتم پ.ن2 یادم رفت

آخ آخ بازی آمریکا لهستان که اصن یه چیییزییی بود!
فک کنم آمریکاییا تو ایران داشتن مسخره بازی در میاوردن!:|
جام جهانییو میترکونیم!
میدونم!
یا علییی!ولش کن بابا بدبخت بی اعصابو!چرا انقد عصبیه این بشر؟!زده رو دست سید ما!
:))بابا حافظههه!عوارض استرسه فک کنم!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:16 http://lara2000.blogfa.com/

شوخی شوخی بانوه امام خمینیم شوخی؟؟؟
خخخخخخ!!!دمت گرم به منم سربزن.

من تکـــــذیـــــب میکنم!:|
نه فقط بیان یه شباهت بووود بوخودا!
منو وارد این ماجراهانکنید تازه وبم از نیمه حذفی درومده!!!
باشه حتما!

فرشته یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 18:32 http://http://atesh77.blogfa.com

بعله آجی گلم فعالش کردم قالب قبلیم پروفایل نداشت که

بذارمش ولی قالبمو عوض کردم پرو فایلم فعاله آجی گلم

راستی آجی جونم پستت عالی بود واقعا دمشون گرم

وواقعا بیچاره اون دخترایی که نذاشتنشون برن تو سالن

دمت گرم!
قابل نداشت!هی میخوام شب قدر حرف خوب بزنم نمیشه یاداوری نکنید حرصم درمیاد!!

دلداده چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 09:44 http://emammhr.blogfa.com

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا فقط ... خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع)
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش..........

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:37

تمومه . چ شباهتی پسر.
دم بچه ها هم پرم . تو ی گروهی که هم قهرمان جهان بود توش هم قهرمان لیگ جهانی همم قهرمان المپیک .
واقعا دمشون پرم .

پرم چیه دیگه!؟
واقعا! یه ذره دیر جو ایرانی بودنشون گرف وگرنه حتما صعود میکردیم

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:19

پرم میشه همون گرم خودمون . قاطی کرده بودم دیشب . بیخیل خنده:
باو خوبه که . کی قهرمانی خواس . مهم اینه که آمریکا رو دوبار 3 بر 0 بردیم. اونم فک کنم بخاطر این بود که شب قبلش رفتن برج میلاد. قلیون کشیدن اونم دوسیب. فیل و پا میندازه . چ برسه به بازیکتای آمریکا

فقط دیشب قاطی کرده بودی!؟ینی روزای دیگه حالت عادیته!؟؟
آخ آخ اره!دیدی اندرسون با خرذوقی عکس انداخته بود با برج میلادمون!؟لایک داشت بابا بچم!

امیر جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:57

نخیر اوونشب کلا ی حال دیگه بودم خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد