!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

اووووووووووووغ!

به بعضی پسرایی که دکمه ی پیرهنشونو رو تا نزدیک نافشون باز میزارن باید بگی مگه میخوای بچه شیر بدی برادر؟؟!


خدایی بچه ها به نظره کدومتون آقا پسرا اگه این کارو کنن جذاب میشن؟

کم کم داریم به زمانی نزدیک میشیم که عاقا پسرا بیان تو خیابون با ساپورتاشون دلبری کنن!!

نظرات 11 + ارسال نظر
hoooooooooooooooman سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 13:10 http://masterdownloads.ir

میگم تو که رفتی چرا نظرا رو باز نزاشتی. حالا باید وایسیم تا بیای تایید کنی؟؟؟؟ اه این چه کاریه

چــــــــــــــــــــی داداش؟کتک میخوای؟!
من اینطوری راحت ترم!
شمام یه چند روز صب کنی چیزی نمیشه که

اسفینکس سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 14:07 http://khoone-khoobe.blogfa.com

همین طوری که هیچ دختری از پسری که دکمه ی پیرنش تا نافش بازه و شلوارش داره از پاش میفته خوشش نمیاد... هیچ پسری هم از دختری که آرایش غلیظ میکنه و با پاشنه 10 سانتی میاد خرید و یه قله دماوند میزنه پشت شالش خوشش نمیاد!!!!
یه چیز کاملن واضحیه...
تیپ ساده و اسپورت همیشه و همه جای دنیا، طرفداراش بیشتره.
یه شعار من دارم :
اگه میخواین کسی مسخرتون نکنه، اخلاق، گفتار و کردار مسخره ای نداشته باشین....
کسی رو که مسخرس باید مسخره کرد و این تقصیر خودشه.
جمله ی با هم بخندیم، به هم نخندیم هم شعار محضه...!!
خوب دیگه خیلی فلسفه چیدم...بسه...
خودت خوبی؟؟؟؟؟


آره موافقم باهات!!
ولی یه چیزی!اینی که گفتی برای دختر پسرای خوب صدق میکنه وگرنه اونایی که یه خورده مشکل دارن ففک کنم از اون نوع قیافه ی دخترا هم لذت میبرن!
من خوفم توچطوری؟؟دلم یه ذره شده بود برات!

ندا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 16:26 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

با ساپورت دلبری کنن خخخخخخخ
کجایی مریمی؟ هنوز نیومدی؟

آره دیگه!!!
چرا اومدم الان!!دلم خعلی براتون تنگ شده بود!

رومینا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 20:13

مردم مردای قدیم ابجی امروزه به پسرا سوسک پلاستیکی نشون بدی سکته می کنین بس که مرتن واسه خودشون .دعا می کنم جنگی چیزی راه نیفته وگرنه منو تو باید بریم بجنگیم.

در حده مرگ موافقم باهات آبجی!

Ali چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 00:28

DG foghesh 2ta dokme dg:D
BAdesham shoma narahati nega nakon :P
Asan narahatam nabashi .khejalat bekesh dokhtaram.
b nafe mardom chi kar dari
khkhkh :D

اوووووووووووووووووووووووووووووغ!!

چندشا!!آخه هیکل ملخیشون چی داره اینطوری میریزن بیرون دارو ندارشونو؟!
اوهو واقعا نگاه کردن دارن اونا؟!
چرا ما نگاه میکنیم که یه چیز برا تفریح داشته باشیم بخندیم بهشون!!

Ali چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 00:30

Comment
Comment
Comment
Comment
Comment
Comment
Comment
Comment
Comment
اینم نظر :D
Comment Comment Comment Comment Comment
!!!

thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
thanx
دسته شما درد نکنه!!
thanx

sara چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:17 http://s7m6.blogfa.com

واااااااااااااااااااای عای بود ابجی خیلی خندیدم.

حرفه حق بود دیگه!!
قابلی نداشت!

ارش چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:34 http://esteghlal-kahkeshan.blogfa.com

سلام ابجی گلم شرمنده 2 ، 3 روز مسافرت بودم نتونستم نظر بدم شرمنده

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آقا آرش!!
من خودم هم مسافرت بودم.
الان میام وبلاگتو میترکونم با نظرام!!
شمام پست قبلیامو بخون اگه دوس داشتی یه نظریم بذار!!

narges joon شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:18

کلن پسرا موجوداته دو پای جالبی هستن !!
فقط منتظرن یکی بگو*ه برن همونکارو انجان بدن
البته باعرض معذرت 1ذره بی ادبی شد!
آقایونه مجلس منو ببخشن

سکوووووووووووووووووووووت!

مهدی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 09:32 http://bivatan.blogsky.com

سلام.
قیافه بعضی از پسرا و دخترا یه جوریه که نمی دونی همون جا وایسی بخندی یا فرار کنی!
اینطوری باید نگاشون کنی:

علیکه سلام!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!
دقیقا!!!بدجور باهاتون موافقم!

donya چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 23:48

باهات صد درصد مووووووووووافقم.اقا من یکیو میشناسم معروفه به کله گهی دکمه های پیرهنش همیشه تا نافش بازه.
موهاشم شبیه جاستین بیبره.


واقعا اینا چه فکری میکنن با خودشون؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد