!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

من همچین آدمیم!

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده
فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.
بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!

نظرات 7 + ارسال نظر
mobina سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:37

دقیقا، راستی لینکت کردما

تو هم لیک شدی ابجی!

sara چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:07 http://s7m6.blogfa.com

منم این طوریم

فک کنم همه اینطوری باشن!!!
ینی فک کنم کلم هم کنده شه نفهمم!

رومینا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 02:07

بهو بهو به رمینا خانومه خودم!!!
مرسی که نظر دادی!

ندا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 16:21 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/

سلووووم خیلی وبلاگت باحاله
دوست داشتی به ماهم سربزن

باشه چشم!

Ali دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 03:58

arrrrr
Man b jaie in k dorobaramo nega konam...gooshimo dar miaram nega mikonam saleme ya na:))

خخخخخخخخخخ!!

narges joon شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 18:45

عاشقتم!!دستت درد نکنه بابت نظراتت!

narges joon یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 23:15

خواهش عجججججججقم

چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد