!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

آشنایی

سلااااااااام ب دوستای عزیزم!

امروز وبلاگ صفاسیتی افتتاح شد!

این دومین وبلاگمه معمولا خودم وبلاگ نداشتم  و تو وب رفقا با اسمه یه دختره استقلالیییییی کامنت میذاشتم ولی خوب دیگه گفتم چرا شما رو از مطالب باحالی ک دستم میاد باخبر نکنم؟!

وبلاگ اولم رو به خاطر ی نفر حذف کردم!

کلا پسرا همیشه مایه دردسرن!!!(به نکته ی کلفتی اشاره کردم!)

ولی خوب واسه سرگرمی خوبن اصن ادم ب شوخطبی خدا پی میبره میبینشون!)

من همه جور مطلبی میذارم ورزشی-اجتماعی -خنده دار-عاشقانه-سیاسی-اخبار مربوط به ستاره هاو.....

راستی هر کی نظر نذاره حسوده!!(اینو یادتون نره!)

با یه خرده جنبه بهترینا رو ببینید!فعلن!مریم

نظرات 4 + ارسال نظر
sepahzaaaaad سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 19:32

ها ها ها ....هو هو هو ...هی هی هی

هوو هیی هاها هووو!:))

narges joon چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 10:12

hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
khosh oomadi DOBAREHHHHH

kolan raziam azat

اخیش!!!
دل یه مسلمونی رو شاد کردی!همش نگران بودم ازم راضی نباشی!!
خدا ازت راضی باشه ننه!

موژان پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 15:10


خیلی عصبانیم ازت مریم ازت اتظار نداشتم بهم نگی ک وب زدی؟؟؟ واقعن ک

موژان تا وب زدم بهت پی ام دادم برو تو یاهو نگا کن.
خیلی وقته که منتظرتم ابجی جونم!!!
انقد زود قضاوت نکن موژی خانووم!

موژان پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 21:34

من ندیدم اصن
لینکم کن
یه سریم ب وبم بزن سر رات

خوب مسخره ادرس وبتو بذار دیگه!!
لینکتم میکنم ابجی!
توهم بلینک!!
مرسی!:)که نظر دادی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد