!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

پست جدید بعد از یه سال!

سلااااااامٌ علیکم آبجیا و داشا....!!

بابا دمتوووون گرررررررم!!!نمیدونید چقد خودمو کشتم که پست جدید نذارم ولی دلم نیووومد!!!اومدم دیدم بدون اینکه خبر بدم وب از نیمه حذفی درومده همتون اومدین!!!Happy Dance

صــــــــــفــــــــــاســـــــــیتی است دیگر...!!!همینطوری جذابه واسه خودش حتی با این قالب مورد علاقه ی همتونم باز میاین!!!


عاقا راستش درسو  مدرسه و همینطور عشقم (کنکور!)باعث میشه خیلی کم سر بزنم ولی باز فعلا تا چند روز دیگه میتونم تند تند بیام!Reading a Book

شمام بیاین دور هم باشیم!!شمام که نه درسی نه مدرسه ای همش اینجایین!  بیکاراااا !

خودم بیشتر وقتا هستم شاید کم پست بذارم ولی هستم و نظراتونم جواب میدم!Coffee Screen

خییییلییی باحالید!دمتونم گررررم!

نظرات 11 + ارسال نظر
hoooooooooooooooooooman جمعه 12 تیر 1394 ساعت 15:36 http://masterdownloads.com

اون جمله آخر>>>>>>>>> آره میدونیم خودمون

بابا جو گرفته بود یه چی گفتم!
شامل همه نمیشه استاد!

محمد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 20:39 http://shendabad-amuz.blogsky.com

الکی مثلا از این به بعد آپدیت میکنین دیگه

آره دیگه دقیقا یه چیزی تو همین مایه ها!

hoooooooooooooooooooman شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:06 http://masterdownloads.com

آره اونم میدونیم...

:))خوبه!
چقد مقاومت کردین!!!راضی به این همه مقاومت نبودم!خسته نباشی پهلوان!

h.m شنبه 13 تیر 1394 ساعت 12:26 http://googoodi.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم[لبخند][چشمک]

فرشته شنبه 13 تیر 1394 ساعت 17:23 http://http://atesh77.blogfa.com

سلامممممممم آجیییییییییییی گلم بیا بغلم ماچ ماچ دلم

خیلی برات تنگیده بود آجی عزیزم واقعاخسته نباشی

منم همین طورررررررر!!!!!!!

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:32

سلام مریم . کجا بودی تو اخه بعد امتحانا همش منتظر بودم کی بیای . اخه تو دیگه چرا میخوای درس بخونی . رشته ریاضی بدون کنکور دانشچو میپذیرد.
والااااا

بابا رمزو که داشتی خب میومدی!من فقط پست نمیذاشتم ولی نظرارو که میخوندم تازه بعد از نهایی سریع باز کردم وبو.
اون که صد البتهههههه!!!جدی هیچی ام نخونم یه جا قبولم ولی شما دکترای اینده!!!شونصد میلیون نفر همشون میخوان دکتر شن!!!من برای تک تکتون ارزوی موفقیت دارم!راه پر پیچو خمی در پیش دارین یه چند سال شاید طول بکشه ولی بالاخره به نتیجه میرسه!!
ایشالا عکستو سال دیگه ببینیم جز ده نفر!من که اصن علاقه ای ندارم که زیر ده بشم!؟آخه شریفم شد دانشگاه؟!خز شده دیگه بابا!!!

امیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:15

اولا که رمز و یادت رف بدی .
دوما خداوکیلی منم هیچی نخوندم. یعنی تا الان که هیچ. نهایی ام که خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراب .فقط امیدوارم واس سال بعدش .
خدا بزرگ ه

دیوونه تر از من تویی ینی!
از اون یکی دکتر یاد بگیر!معدلش بیست شد فک کنم با شناخت نسبی که از خرخونیشون دارم!
اصن به خودت استرس وارد نکن وخ زیاده...!!!!

امیر جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:59

آره بابا وخ که هس
ولی علی ام 20 نشد
ولی 97/19 برادر 20 ه دیگه
منم شدم 97/18 منم برادر 19 ام
در اخر نتیجه میگریم که منم برادر 20 ام خخخ

بابا دمش گرررررررم!!یاد بگیر نصف توعه!
خوب شدی دیگه تو ام!

امیر پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 13:29

نظر من کو ؟
یکیش نیس خوردیش ؟

مثه اینکه خودت قبل از این که ارسال کنی خوردیش!نیومده چیزی

امیر شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:04

یادم نمیاد چی نوشتم
ولی یادمه نوشتم
بیخیل . راسی ی چیز بگم . خواهر دار شدم
هووورا اونم دوقلو
متولد 14 خرداد 77 ه
خخخ

خدایا اینو شفا نده بذار همینطوری بمونه ما بخندیم یه ذره!!

فاطمه جووون پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 09:28

سلام من از وب خوشم اومد و امید وارم چیزای جدیدی بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد