!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

اصن یه وضه داغونی!

.....همانا مهر از رگ گردن هم  به شما نزدیک تر است......

!....باشد که در این دوهفته ی باقیمانده رستگار شوید....! 

(ستاد ایجاد رعب و وحشت در بچه مدرسه ای های صفاسیتی!!!)

نظرات 18 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 16:27

مهندسا از این کنابا میخونن مهندس...

مهندسا خیلی چیزا ی خفنی میخونن!!!
حالا نمیگم که ریا نشه داداش!

فاطمه ( souyoung ) پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 19:33 http://koodakaaneha.mihanblog.com/

خخخخ...خیلی باحال بود
مخصوصا موقع امتحانات اخر ترم

خودت باحالی آبجی جووووونم!
وااااااااااااااااااااای نگووووووووووووو!!!!خوراکه اون موقعس!

فاطمه ( souyoung ) پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 19:34 http://koodakaaneha.mihanblog.com/

آپممممم مریم جووووووون...بدو بیا

چشم سرم خیلییییی شلوغ بود این چند وخ!!
حتما جبران میکنم زوده زود.
وایساااا تا بیام بترکونم!

محمد پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 20:09 http://shendabad-amuz.blogsky.com


یعنی چی عیبی داره مدرسه س دیگه مشکلیه
هر چی باشه جای شلوغ بازیه مث خونه نیس که آدم بتونه پنجره هارو بشکونه

من خودم عاشق مدرسه ام!!!ولی فکر اینکه کنکور نزدیک بشه میکشه آدمو!!!!موشکله داداش!!!مووووووشکل!
اون که صد در صد!!!!!اتفاقا چن روز پیش تو خونه زدم با توپ یه مجسمه رو ترکوندم!بعدشم با ترسو لرز به توپم نگاه میکردم ببینیم چیزیش نشده باشه!

امیر جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 22:24

عجب کتابهای خفنی

خعلییییی!!!!اینا واسه مهندساس داش!

㋡Mohad♥deseh㋡ یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 11:12 http://2khaharesheytun.blogfa.com

ای بترکی توووووووو

کاریه که از دستم برمیاد !

امیر یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:12

خوبه پس من این شکلی نمیشم

نه شما در طول این همه سالی که عمومی میخونید فسیل میشید!!!فسیییل!

فرشته یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 15:30 http://http://atesh77.blogfa.com

اینا دیگه چه کتابایین دکترا از این کتابا باید بخونن اون طوری

که من عکس روی جلدشون رو دارم میبینم ولی خوب دیگه

یواش یواش کتابای ما هم دست کمی از اینا ندارن وای

هی یادمون میاری باید بریم مدرسه دختر به نظرم ستاد

کوفت کردن تعطیلات باید این رو گفته باشه تا ستاد ایجاد

رعب ووحشت

ولی مدرسه ام خیلییییی خوبه خدایی!
ما که مدرسه رو با بروبچ میترکونیم هر سال!
ولی کنکــــــور!
کوفت سازیو خوب اومدی!

امیر یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 20:21

فسیل اون ایت الله ی بود چن روز پیش دیدمش

نگو اینطوری
من شوخی کردم فقط

امیر یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 22:41

منم شوخی کردم. چن روز پیش رفتم نماز جمعه .....!!!!!......
بعد یه آیت الله اومده بود دوستام رفتن باهاش روبوسی کردن من خوف ورم داشته بود . ولی روبوسی کردم باهاش . ولی کلاآ خوف کرده بودم. یکی از دوستام گفت پس فردا بخوای امام
زمان و ببینی چی کار میکنی گفتم خودکشی

خوف واسه چی آخه؟!!!!

Ali دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 09:32

ey baba!

امیر دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 12:43

تو هم اگه ی آیت الله از نزدیک میدیدی ک باید میرفتی باهاش روبوسی کنی خوف میکردی

من برا چی باید با یه ایت الله نامحرم روبوسی کنم آخه برادر من!
یه ذره خوف میکردم!

امیر دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 22:30

حالا . گفتم اگه پسر میبودی. میبینی پسر بودن چقدر خوبه. الان من میتونم با رهبر و رییس جمهور روبوسی کنم ولی تو نمیتونی

:|!!!ا
O_o

Ali سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 14:52

In Amir hamash to basijo in harfas.kollan adame dasmal keshie...movazeb bashid jolosh soooti nadid k nesf shabiii mian dame daretoon az etela at
:D
y chan bari dame dare ma omadan .akharesh fahmidam kare iinee .noofozi darim :)

دستای پشت پردس!
من نمیدونم دیگه!!!!نه برادران بسیجی با ما خوبن هوامونو دارن!

امیر چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 18:27

علی جان من اگه میخواستم راپرت تو رو بدم که الان مث داش عظیم تو سلول انفرادی بودی بعدا تبعیییدت میکردن به کهنه قلعه
نزار این دهن وا شه علی خودت خوب میدونی دیگه

دعوا دعوا هی هی!

Ali چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 23:05

:)))

امیر پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 11:52

دعوا کجا بود خواهر من .
دارم سر ب سرش میزارم.

من اصن اهل دعوا نیستم

بابا ینی چی!!!حوصلم سر رف!هی فقط میاید میخندید اینجا!!!!
بابا یه هیجانی یه چیزی!!!
یه دعوا کنید حال کنیم دیگه!!!اه!!!
.
چَک اول 5 تومن!

Ali پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 23:36

salavaaaaaaaat berrrrrrrrrrfeeerrrreeesttt

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد