!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

خاطرات خنده دار!

مسخره ترین آرزوی بچگیتون چی بوده؟!http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/4.gif

+خودم اول اینکه ساعت برناردو داشته باشم

دومیش اینکه اندازه رونالدو پول بگیرم برم همه ی لواشکای دنیارو بخرم!!!

نظرات 20 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 22:09 http://weBorn2Fly.blogsky.com

به افتخار دوستم ک هرروز آپ میکنه

من همیشه دوس داشتم ماشین برونمstreet racing
بعدشم باسه سدطان درمان پیداکنم

عزیزی بابا! این حرفا چیه اخه من خاک پاتونم (دارم شکسته نفسی میکنم!)
چه مهربان!

لعیا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 12:33 http://layaturk.blogfa.com

اره بوده هنوز هم هست

آرش چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 13:23 http://khoone-khoobe.blogfa.com

یادم نیست
ولی منم برناردو دوست داشتم

منم ساعتشو دوس داشتم!

لعیا چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 13:32 http://layaturk.blogfa.com

اره بود و هنوز هم است

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 15:56

خداوکیلی منم خیلی دلم میخواست ساعت برناردو داشته باشم . فیلم شو صبح ها میذاشت منم هرموقع بعد از ظهری بودم نگاش میکردم .

اره خیلی خفن بود!!!!

آرزو چی پس؟ارزوی وقتی که بچه تر بودین!؟

Ali پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:06

MAnam oghde sa ate bernardo dashtam :|

مخصوصا واسه امتحانا خیلی ارزو میکردم داشته باشم!
دیگه چی؟به جز این؟

پریا پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:54 http://www.rozsiah77.blogfa.com

قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مریمی جوووووووووون!!

یه دونه پریا داریم دیگه!

امیر پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 20:08

این ک ی بارم ک شده برم تو برنامه عموپورنگ
پسر ن ببخشید دختر
چن روز پیش عموپورنگ و اورده بودن برنامه خندوانه من داش گریم میگرفت . یاد بچه گیام افتادم . خداوکیلی از وقتی ب دنیا اومدم فقط عمو پورنگ نگا میکردم

چقدم خوب بود!خندوانه رو دیدم!عاشق لبخند آخرش بودم!عالی بود!
گریه نداره که!بچگی به این خوبی!من یاد وقتی میوفتم که بچه تر()بودم کلی میخندم!
عمو پورنگ حرف نداره!من الانم دوس دارم برم تو برنامش!:->

hoooooooooooooooman جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 13:04 http://masterdownloads.ir

این که بتونم حرف "ر" رو درست تلفظ کنم و کسی مسخرم نکنه...

(تا 7 سالگی "ر" رو "ه" تلفظ میکردم)

جدی؟خیلی بامزههههه میشه وقتی ر رو ه تلفظ کنن بچه ها!!!
خوبه باز تو به ارزوت رسیدی!من که هنوز همه ی لواشکای دنیارو نخریدم!

Ali جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 15:42

yeki dg az arezohaie maskharam in bood k dictionary oxford ro kamel az hefz basham k majboor nabasham har dafe ketabo baz konam :|
OOOn oxford bozorgaro migam k english b englishe :D

wooooow!
ارزوی من لواشک بوده مال تو حفظ اکسفورد!
چون اکسفوردو حفظ بودم دیگه ارزوم نبوده هااا!
I am a black board!
I go to school by bus every day!!!!

امیر شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 12:16

برای این گریه میکردم ک خیلی زود گذشت
فکر شو بکن فک میکنم همین دیروز بود روز اول مدرسه رفتنم

چ زوووود دیر شد

اره!هر سنی جذابیتای خودشو داره بچگی هم که یکی از بهتریناشه!
ولی هنوزم بزرگ نشدیم که!!!من تا وقتی که نرفتم دانشگاه هنوز بچه ام و هر کاری دلم بخواد میکنم.

امیر شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 16:29

بیخیال بابا
دیگه بزرگ شدیم نمیشه هرکاری و کرد
الان دیگه نمیشه تو جمع فامیل مسخره بازی در اورد
دیگه نمیشه کارتون نگا کرد
دیگه نمیشه سرپا .......
دیگه نمیشه و خیلی چیزای دیگه

هرکاریو اره ولی خیلی از کارارو هم میشه کرد!البته اگه فقط خودت مهم باشی نه حرف مردم:
من که هر روز کارتون میبینم!:)))))
بعضی وقتا با مانتو ی مامانم میرم بیرون
بستنی قیفیو با سه تا نون اضافه میخرم و....
خیلی کارایی که بچه بودم میکردم.دوس ندارم تا وقتیکه نرفتم دانشگاه به خودم بگم تو بزرگ شدی.
بچگونه فک نمیکنمو خیلی از کارایی که بزرگترا شاید نتونن انجام بدنو انجام میدم ولی بیشتر کارایی رو که دوس دارمو هنوز انجام میدم.
تا وقتی که برا خودمون خانوم یا یه پارچه اقا بشیم وقت داریییم!

hoooooooooooooooman شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 19:48 http://masterdownloads.ir

کلی دردسر داشتم بابا
مثلا یه بار رفتم رب بخرم به یارو گفتم آقا یه هب بده گفت چی؟ گفتم هب. هب گوجه. گفت برو بگو بزرگترت بیاد.
مرتیکه شخصیتمو خورد کرد
یا داییام بهم میگفتن بگو: یه مارمولک رنگ رنگی با روروئک از تو راهرو از زیر پای خاله شراره رد شد. من احمقم تکرار میکردم فک کن.

بعد که خیلی کلافه شدم رفتم پیش معلم اول دبستانمون بش گفتم: آقا ه هو چجوهی میگن؟( آقا ر رو چجوری میگن)
اون بدبختم مونده بود چی جواب بده.

خلاصه مشکلات من از همون بچگی عظیم بود. بعــــــــــلــــــــــه.

در ضمن اینو هم واسه بار اول که پیش دوستام مطرح میکنم. هیچکدوم از دوستام اینو نمیدونن

به یارو میگفتی خوب تو چی کاه داهی اصن پولتو بگیه هبو بده دیگه!
کلا همه ی داییا واسه این خلق شدن که خواهر زاده شونو روانی کنن!یا با بچه ی بیچاره والیبال بازیکنن!
اوه اوه!!!!خیلیم خوووووب!!!!!بذاریم تو فیسبوک لایک کنن دوستان!
ولی چیز بدی نیس که!!!خیلیم بامزس!

hoooooooooooooooman شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 19:55 http://masterdownloads.ir

البته یکی از آرزو های بچگیم که هنوزم به عنوان یه فانتزی باحال نگاش میکنم داشتن یه اتاق پر پیتزا بود

با سس قرمز!
منم یه خونه ی ساخته شده از لواشک میخواستم!!!!

لعیا یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 12:23 http://layaturk.blogfa.com

ارزوی تو این بود ?

اوووهوووم!

امیر یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 15:02

دیگه از ما انتظار دارن
بچه اول خانواده ام
خیلی صایع اس
بزرگ شدم
دیــــــگه

از کی هم انتظار دارن!!!
آورین!

امیر دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 13:12

مگه من چم ه ؟
انتظارات زیاده هم تو خونواده هم تو فامیل

هیچی!!!!خیلی هم خوب!

Ali سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 04:03

آی امیر! یعنی تو کارتون نیگا نمیکنی!!.اگه نه که خــــــــــاک
لاک پشتای نینجارو عششقهه
persiantoooooo0on

امیر جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 11:14

چی جو میدی
من نگا نکنم
تا همین ی سال پیش عموپورنگ نگا میکردم
الانم با داداش کوچیکم باب اسفنجی نگا میکنم

خنده نداره که!!!من خودم تا پارسال فیتیله رو نگا نمیکردم خوابم نمیبرد!!!!
الانم هر وخ کارتون بده تلویزیون حتما با برو بچه ها نگا میکنیم!

mahya جمعه 23 آبان 1393 ساعت 19:07 http://asdcxz.blogfa.com

اینکــــــــه....

همیشه درس خون باشـــــم

و الان به آرزوم رسدم

خدارو شکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد