!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

مامانه دیگه!

مامانم داشت شام درست میکرد گیر داده بود به ما که ساعتو بذارید رو کابینت من ببینم!!

مام یادمون رفت!

مامانم گف دقیقا  1 ساعته دارم بهت میگم ساعتو بیار!

منم پریدم تو آشپزخونه گفتم مامان شما که انقد دقیق میدونی یه ساعت شده دیگه ساعت میخوای چیکار؟!

.

هیچی دیگه!

خدا خیر بده به افغانی سر کوچه که یه کارتون یخچال بهم قرض داد تا یه سقفی بالا سرم باشه!


نظرات 8 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 14:34

خدا خیرش بده
وگرنه شب از سرما بخ میزدی اون وقت کی بیاد ب وب سر بزنه

واقعا!!!افغانیم افغانیای جدید!!!
انقد که با محبتو چشم پاکنننننننننننننننن که حد نداره!
نگران نباش!!!رمزو میدادم همون افغانیه اپ میکرد با مطالب روز افغانی!

فرشته دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 14:40 http://atesh77.blogfa .com

لایک

بهار دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:24 http://weBorn2Fly.blogsky.com

خخخخ ایول مریم خودم
خواستی شبو بیا پیش ما مارم بیرون کردن بخاطر نتایج

تو بیا پیش من!!!حداقل یه کارتون یخچال دارم واسه اینجور مواقع!!!
نتایجو نگوووووو!!!!چطور مطور بود نتایجت؟
عالی؟خیلی خوب؟خوب؟یا متوسط؟یا یه خرده بد؟!

پریسا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:41

خونه ما هم همین طوریه درک میکنم

به و به و به!
بالاخره اعلام حضور کردن بعضیا!
میدونم هیچ کس تنها نیس!

امیر جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 14:16

دیگه افغانی ه ک تو ایران زندگی میکنه . اینقدر زیاد شدن
بازم دمش گرم ک نذاشت ابجی ما بیرون یخ بزنه

بعضیا خجالت بکشن دیگه!
البته ازون افغانی شیش جیبا بوداااا!
اصن یه وضی!

ثمین جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:31

حقته میمردی بیاری ساعتو!

دور بود اخه!
منم که میدونی خستم داداش!اصن له له ام!

لعیا یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 19:37 http://layaturk.blogfa.com

چه کار کنیم مریم جون دیگه

مرسی بابا!!ترکوندی!

لعیا یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 19:52 http://layaturk.blogfa.com

جالب بود باز سر بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد