!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

ما اینیم دیگه!

بچه ها همین روزاس که به خاطر پیشبینی های فوق العاده ی نتایج جام جهانی

دعوتم کنن ماه عسل!

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 15:32 http://2khaharesheytun.blogfa.com

عه باریکلا...

من متعلق به همتونم!

amiram دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:21

اره بابا
ب اونی ک 477 امتیاز داشت ک نمیرسی
477 امتیاز باورت میشه ؟

ببین داش عادل خودش زنگ زد بهم گفت تو نمیخواد به سامانه ی پیامکیمون پیامک بزنی،اونقد امتیاز داری که الان مردم فک میکنن با ما فامیل بودی ما بت امتیاز دادیم!!!
خلاصه این شد که گفت به خودش نتایج بازی هارو در خفا و دور از حسد دیگران پیامک کنم!

بهار سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:32 http://weBorn2Fly.blogsky.com

ایول ازاونجاییکه من خ فوتبال دوس دارم وتازه فهمیدم کی قهرمان شد بهت افتخار میکنم میتونی نتایج کنکورو هم پیشبینی کنی؟
بازم نازشصتت♥

مدونم،مدونم!
نتایج کنکور که ابخوردنه واسم!!!
فقط یه خورده خرج میبره!!مجانی که نمیشه خدمات ارزشمندمو ارائه کنم!!!حالا با رفقا کنار میایم!

F.N سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 21:42 http://iran-hejab.persianblog.ir/


والا

چرا میخندین؟چند روز دیگه که رفتم ماه عسل میام به همتون فخر میفروشم!!!

amiram چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:49

باش تو ک راس میگی

Ali جمعه 27 تیر 1393 ساعت 02:40

:|!!!چرا واقعا!!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد