!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

ترلان و ارسلان زوج نوجوان!!!

یا خدا.....!!!!

بچه ها خبر این دوتا رو شنیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

(چون میترسیدم وبم ف*ی*ل*ت*ر بشه همه چی ادامه مطلب!مغرور)


 http://upload7.ir/images/96877129718034134406.jpg

برید ادامه مطلب هم عکسارو ببینید هم خبرو کامل بفهمید!!نیشخند


 در حالی که هردو این بازیگریان محبوب سینما نوجوانند و در حال ادامه تحصیل هستند(ترلان 16 سالشه و اقای قاسمی 19 سالشونه!) دست تقدیر پیوندی آسمانی بین آنها برقرار کرده و با یک نامزدی کوچک و خانوادگی و جاری شدن صیغه محرمیت بین آنها این پیوند رسمیت گرفت ،قرار است بعد از اتمام تحصیلات آنها این پیوند رسما علنی شود !

متفکر(بنده سکوت میکنم!)



http://media.abartazeha.ir/pic/0.324075001382050956_parsnaz_ir.jpg


http://www.arezooo.com/uploads/tar5.jpg?1352459899


http://www.jokbaran.com/wp-content/uploads/2013/10/photo-Arsalan-Ghasemi-new_www.jahaniha.com_1-470x312.jpg



http://www.birfun.ir/wp-content/uploads/2013/06/pic920323-17-birfun.jpg


بیوگرافی ارسلان قاسمی : ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.[۱] قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.[۲] او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.


بیوگرافی ترلان پروانه :ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۷ است.در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم "آهوی پیشونی سفید" برنده "پروانه زرین" به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)



http://www.khodemooni.net/wp-content/uploads/2013/03/2546.jpg

بعد از سریال تا ثریا که این دو نفر با هم در این سریال بازی کردند خانواده ی ارسلان قاسمی به خواستگاری ترلان خانووم میرنو بالاخره بله رو میگیرن ولی فقط یه صیغه ی محرمیت جاری میشه چون ترلان خانووم مدرسه میره و...!!


من که خودم تا اینو شنیدم کف کردم!!!خوشمزه

به هر حال مبارکشون باشه!!!با این که من خودم خیلی ازین خبر ناراحت شدم!!اخه این دوتا خیلی بچه ان!!مگه زندگی خاله بازیه؟!خنثی

ولی بازم تبریک میگم!


نظرات 20 + ارسال نظر
اسفینکس شنبه 27 مهر 1392 ساعت 16:00 http://khoone-khoobe.blogfa.com


16 سال کودومه؟؟؟؟؟؟
15 سالشه
هفتادوهفتیه!
خدا شفا بده
ما هم هستیم
نشستیم اینجا داریم واسه مخاطبمون نظر میذاریم
والااااااااااا
ارسلان از من زده جلو! میفهمی ینی چی؟؟؟؟
ینی من باس برم محو شم

وای باز بحث سن و سال شد!!!15 سالش تموم شده رفته تو 16 سال!!
اخه کی به شما زن میده داشه من؟!
اوووووووووووووووووووه چه خبره؟
ترلان باید شوهرشو با بچش خودش بزرگ کنه!!

ms doctor یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 14:25 http://zahra284.blogfa.com

اه اه اه .............
حالم من از هر دو بهم میخوره
ولی ازدواج تو این سن بنظرم درست نیستاچون سن احساساتیی دارن هر دو
ولی آرزو خوشبختی دارم براشون
اگه ب پای هم موندن البته تا ی سال حتی

یعنی واقعا جدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نمیدونم والا!!

اسفینکس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:37 http://khoone-khoobe.blogfa.com

مریم دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 14:31 http://bikhial.blogfa.com/

خوب فعلا که عروسی نکردن مبارکشون باشه

██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██
██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██
██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██
██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██
██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██
██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██
██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██
██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██
██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██
██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██
██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██
██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██
██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

hoooooooooooooooman سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:52 http://masterdownloads.ir

من برم از خدا بترسم

amir سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:46

نشد دیگه باید با علی بریم خواستگاری این چ وضع زندگی ما داریم . میگم دختر دم بخت و خوشگل و زیبا و کم حرف و مایه دار و 16 ساله سراغ نداری اینو برا علی میخوام . واسه خودم همش باشه به اضافه ی مهربوونی م بهش اضافه کن . :D

اوووووووووووووووه دختر اینطوری که ریخته!!!
فقط یه چیزی!!
کلی گشتم دختری که در حد شما دوتا باشه پیدا نکردم!!
بعد که یه خورده فک کردم به این نتیجه رسیدم که شما کلا بیخیال مزدوج شدن بشین!!!کی به شما دختر میده اخه؟!
ولی برا علی یکو پیدا کردم!!
یه خانووم با کمالات که شوهرش فوت شده سنیم نداره بیچاره همش 74 سالشه اگه بخواد میتونم هماهنگ کنم باهم صبت کنن!!شاید خانوومه پسندید اقای بهمنیو!!ولی برا شما کسیو پیدا نکردم!

ALi سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:46

Ajab!
Man k bishtar to kafe aksa moondamm ta namozad kardaneshoon
:D

وا چرا خوب؟صیغه ی محرمیت خوندن فک کنم!!

ms doctor چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:06 http://zahra284.blogfa.com

طرف رفته خواستگاری
بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه پسر جون، من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم، یوزر پسورد فیس بوک رو بزن

عیدت مبارک


عید شمام مبارک خانووم دکتر!

دیانا چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:51 http://wwwdiana2266.blogfa.com

این خبر واقعیت داره اخه گفتن شایعه بوده مطمئنی؟

90 درصد مطمئنم!!

دیانا چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:53 http://wwwdiana2266.blogfa.com

مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک
مریم جون عیدت مبارک

مرسی خواهر جونم!!!
عید توهم مبااااااااااااارک!!!

narges joon چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:21

واااااااااااااااااااااااااااااا
ولش از ارسلان خوشم میاد خعلی خوشگله ناکس

عههههههههههههههههه؟!جدی؟
نمیدونم والا!!من خوشم نمیاد زیاد ازش!

amir جمعه 3 آبان 1392 ساعت 10:59

لازم نیس خودمون بگردیم زود تر از تو پیدا میکنیم . دختر برا من و علی ریخته فقط ما جمعشون نمیکنیم . الان تو هر مدرسه ی دخترانه ( دبیرستان ) بگردی اگه من و علی و نشناسن من اسمم و عوض میکنم میزارم زیزیگولو :D

اوهوووووووووووووووووووو!!!
انگار افتخاره!!!
مام تو مدرسه خیلیارو میشناسیم که به جای اسم اصلیشون افغانی و باقالی و زیزیگولو و بابالنگ دراز صداشون میکنیم!!
اما این درحالیه که بیشتر مدارس دختروونه اونا رو میشناسن!!میدونی اصن یه تفریح مهیجه برامون!

nazanin شنبه 4 آبان 1392 ساعت 17:53 http://goldoonak.blogsky.com/


vay khodaye man !!!
heeeEeeey

roya شنبه 4 آبان 1392 ساعت 18:40

باورنکردنیه والا............حالا ترلان و ارسلان کنار .خانوادشون چه طوری راضی شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که بودم اجازه نمیدادم .به قول خودمون هنوز از دهنشون بوی شیرمیاد

amir سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 17:24

آخ کم نمیاری نه ؟‌
باشه هر چی تو بگی قبول :D

پ چی فک کردی؟!

amir پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:40

من اصولا فکر نمی کنم بیشتر عمل میکنم :D

بعله مشخصه!

maryam دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 16:44 http://bikhial.blogfa.com/

تکذیب شد اینم منبع:http://www.4jok.com/pages/2213

وا یه نوشتس دیگه چه طوری اینو اثبات کردن؟!

kamand jOoOn چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:42 http://safasiti.blogsky.com

بابا اینا خیلی بچه هستن

کککککککککککککککککککککککککککممممممممممممممند!!!
فداااااااااااااااات!!
اره بابا خیلی کوچولوان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد