!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

ینی عین خودم چشم سفیده!!!

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نظرات 12 + ارسال نظر
اسفینکس شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 15:54 http://khoone-khoobe.blogfa.com

این ریختی میشدم تا فرار کنم برم بازی....
هنوزم وقتی همه خوابن من بیدارم

خخخخخخخخ!
منم!دیشب همه 12 خوابیدن منم برقمو خاموش کردم ولی با گوشی رفته بودم اینترنت و تا 3 بیدار بودم صب دیر پاشدم همه میگن چرا این همه میخوابی؟
نمیدونن منه بد بخت کی خوابیدم!!!

maryam شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 22:25 http://bikhial.blogfa.com/

میبینی این فسقلیو؟
چقد جیگره!!

Ali یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 05:39

سلاااام.
بـــــه بـــه
وبلاگه قشنگیه....ببخشید یاهوم داغون شده بووود.باید رمزشو عوش میکردم...یه سوال امنیتی ازم پرسید ..به زوور به حافظم فشار اوردم.تازه فهمیدم وبلاگ زدی.
ایشالله پر از نظر شه
.
این بچه ه ام خیلیی باحاله:))

سلااااااااااااااااااااااااام!
کجایی تو مسخره؟!ینی بذار پیدات کنم یه کتک میخوری!
کم مونده بود بارو بندیلمو جمع کنم بیام اونجا دنبالت بگردم!
به لطفه تو پره نظر میشه!=))
اره جیگره منه این بچه ی چشم سفید!!!
نگا کن همه خوابیدن چطوری بیداره!!

ارش یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:04 http://esteghlal-kahkeshan.blogfa.com

خدا وکیلی بامزه هست همه رو داده خواب میخواد یه کاری کنه ..

خیلی بامزس!!
فسقلیه خودمه!!!

ندا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:31 http://setarehayeesteghlal.blogfa.com/


این عکسه خیلی باحال بود خخخخخخ
____________________________
منم تبرییییییییییییییک میگم اره واقعا این برد بدون فرهاد نمیچسبه...اییییش...دیدی نشونش میداد داره گرم میکنه؟

قابلتو نداشت عزیزم!!!
اره تبرییییییییییییییییییییک به همه اس اسیا!!!
اسکل کرده بودش دو ساعت بیخودی داش گرم میکرد.
دوس داشتم تلوزیونمونو خرد کنم!!!:))هی لج میکنه.

Ali دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 04:11

همین اطراف بودم.انقد توو خوونه نشستم سریال دانلود کردم ..افسردگی بیش از حد+جنون خانگی گرفتمفک کنم به عنوان کاربره نمونه مخابرات شهرمون انتخاب شم انقد فیلم دانلود میکنم:دی
زوووود زوود آپ کن دیگه...ای بابا
چرا مسوولین رسیدگی نمیکنن اخه:|

فیلم؟چه فیلمایی؟:D:D:D!!!
اره!تو که انتقد میشنی پای کامپیوتر چند تا تخم مرغ هم بذار زیرت جوجه شن حداقل حس پدر بودنو تجربه کنی!:))
نووووموووخوام!!

hoooooooooooooooman دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 10:43 http://masterdownloads.ir

چطوری چش سفید؟؟؟

خووووووووووووووووبم بچه پررو!!!
اینو گفتم تا تو هم یادت باشه به جز استاد لقبای دیگه هم داری!!D:

maryam دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 15:53 http://bikhial.blogfa.com/

با اسم وبم منو بلینک با چه اسمی بلینکمت؟

صفــــــــــــــاســــــــیتی!

Ali سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 12:29

Filmaie kho0o0b:P :v
Rastesh Har vaght az otagham miam biroon mamanam mige chanta tokhm gozashti:D??:D:D:D

MaryaM Dg daram jedi miGam up nemikoni????
:D

بابا تو که دوتا بچه نداری!!!:))
باور کن دارم بچه داری میکنم میخواستم امروز اپ کنم ولی بچه هام نمیذارن!:)))))))))))))))))

نگین یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 11:44 http://hivaman.blogfa.com/

مریم جدا من طرفدارت شدم
راستی یه نظرم درباره اون عکسهای لعنتی غذا گذاشتم ولی اینقدر حرسسسسسسسسسسسییییییییی شدم یادم رفت اسم بنویسم

منم همینطور ابجی جونم!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!

narges joon شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 17:58


terkidam !!!!!!!
vay ghiafe babaharo

وای نرگس میبینی بچههرو؟
عشقه!!
چشم سفید!!
بابائه که...!

narges joon یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 23:10


باباهه خیلی خوشگلههههههههههههههه

عههههههههه؟زشته خواهر زنو بچه داره یارو ینی چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد