!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

تولد!!!

سلامتی رفیقم که وقتی حرصش در میاد

میگه لامصب دفعه بعد میزنم لهش میکنم گلیمشو خیلی از لنگش دراز تر کرده!

ینی نشد یه بار درست بگه!!!

تازه فـَکشم  به سرعت نور داره حرکت میکنه آخرشم میگه نذار دهنم واشه ها!!!!

کوچولوی عموئه دیگههه!!!!


رفـــــــــــیـــــــــــــــــق تولدت مبارک!


بچه ها هیچ کس بهش تبریک نگه بخندیم!

نظرات 12 + ارسال نظر
hooooooooooooooooman پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 23:00 http://gijgah.mihanblog.com

شاعر در باب رفیق میفرماید: رفیق من سنگ صبور غمهام/به دیدنم بیا که خیلی تنهام

حالا هرکی هست تولدش مبارک

یکی از بهترین دوستامه.ممنون

محمد پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 23:42

بهشون تبریک میگم.تولدشون مبارک.

امیر جمعه 2 آبان 1393 ساعت 12:54

خب تولدشه تبریک نگیم ؟
عجبا
من ک میگم تولدش مبارک

نگین بخندیم دیگه!!!!باز حرصش در بیاد چرت و پرت بگه!
مرسی!

♪ zuko ♪ جمعه 2 آبان 1393 ساعت 18:18 http://mako2014.blogfa.com

مریم جون مرسی از حضورت گلم.

امیر جمعه 2 آبان 1393 ساعت 18:56

میگم مریم نگار و یادت میاد ؟ نگار کوچولو
نگا این سایتشه اگه خواستی برو ی سر بزن خودش مدیریت میکنه سایت و
www.djnegar.com

نگار؟؟؟؟
یادم نمیاد باور کن!

امیر سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 16:19

برو سایتش ی نگا بنداز یادت میاد

نیومد!!!اصن انگار اولین باره میبینمش!

فرشته سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 21:21 http://http://atesh77.blogfa.com

هه هه هه پس حالا که نباید تولدش رو تبریک بگیم پس

میگیم تولدش نمبارک

!!!نه سیخ بسوزه نه کباب دیگه!

parisa چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:45

با تاخییررررررر عزیزمی به مولا

قابل بچه رو نداش!
چاکر ماکر رفیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقم!

محمد پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 14:47

یعنی باورتون نمیشه میخواستم بگم منظورتون کیه.افرین به حدس خودم.

عمراااااا!چطوری میخواستین بگین کیه اخه
دیگه رفیق شفیقمه دیگه!

محمد پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 17:21

گفتم که باورتون نمیشه.گفتم یانگفتم... .درضمن چه گلیم از لنگ درازتر چه لنگ از گلیم درازتر.مهم نتیجه اس که هیچ فرقی نمیکنه.

فرق نمیکنه؟؟؟؟بیخیاااااال گیلیم از لنگ دراز تر باشه که مشکلی نداره!!

محمد جمعه 9 آبان 1393 ساعت 10:10

بله.مثل اینکه فرق میکنه.

parisa جمعه 16 آبان 1393 ساعت 09:12

یه لایک گنده واسه اقا محمد
مریم راس میگه دیگه
حالا من عصبانی میشم توام باید سوتی هامو جم کنی؟؟ صحیح است ایا

بخوام همشو جمع کنم که وبلاگ میترکه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد