!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

D-:...!

یکی از سخت ترین کارای محاسباتیم تو این روزای گرم اینه که...
با چه سرعتی عرض خیابونو طی کنم تا ماشینی که با سرعت رد میشه بادش بخوره به من
نظرات 11 + ارسال نظر
بهار شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 22:23 http://weBorn2Fly.blogsky.com

جلل خالق!
بابا تو دیگه کی هستی!!!!
برم امتحان کنم...

انقد حــــــــــــــال میده!!!ولی باید تجربه داشته باشی یه ذره محاسباتت غلط باشه میری زیر تریلی!

محمد شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 23:06

اگه قرار باشه ماشین با سرعت رد بشه برای اینکه شما باد رو حس کنید باید بایستید وگرنه بادی رو احساس نخواهید کرد.با سپاس از توجه شما.

اگر هم بایستم ماشین علاوه بر باد خودشو بهم تقدیم میکنه با اسفالت یکی میشم بعد باید با خاک انداز جمع کنن منو!

مهدی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 23:16 http://bivatan.blogsky.com

Ali یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 03:36

لایـ ــــ ــــ ـــ ـ ــــ کـــــ

محمد یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 23:28

نگفتم که ماشینو بغل کنید...گفتم کنار اون بایستید.با سپاس از توجه بیشتر شما.

یه بار شما یه جوری خودتونو تنظیم کنید که یه ماشینی که از دور داره با سرعت میاد فقط از کنارتون رد شه ببینم ممکنه اخه یه همچین چیزی؟!یارو ناشیه هول میکنه فرمونو یه درجه میچرخونه صاف از روتون رد میشه!
امتحان نکنیداا یکی از بچه های صفاسیتی کم میشه!

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 15:15

بازم فایده نداره بادش گرمه
اصن اینجا ی وضعی ه
خدا در های جهنم و وا کرده
اصن آتیش ه ک میباره

باز خوبه حالا اونم!
آب بازی حال میده تو این گرما!

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:01

اره اینجام جمعه جشنواره اب بازی ه .
البت اینجا مث تهران گشت ارشاد حضور نخواهد داشت

والا الانم که گشت هست دخترا باتیشرت و شلواری که ۲۰سانت کوتاه تر از شلوار معمولیه میان بیرون!پسرام که ...هیچی دیگه من صلوات میفرستم!همشونم نه بعضیاشون

امیر سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 20:09

ها دیگه
دیگه از گشتم نمیترسن
این فیلم گشت ارشاد خراب کرد همه چیزو
حالا همه فک میکنن الـــــــــــــــــــــــکی ه
کسی دیگه نمیترسه

دیگه زیاد گیر نمیدم!!!به خدا خودم میرم بیرون تعجب میکنم!!فک میکنم رفتم لس انجلس!

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 00:25

عجب
ما اینجا هیچی جز کف خیابون نمیبینیم
اینقدر من سر ب زیرم

آخی آخی!
حتما عینک دودیت پایینه ولی چشمات اسمون هفتمو میبینه!

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 15:58

ن بابا مگه اینجا لس آنجلس ه ک تو خیابون عینک دودی بزنیم
یکی ببینه چ فکرا ک نمیکنه .
ما خیلی فروتنیم نیگا نمیکنیم .

احسنت!

فرشته سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 16:56 http://http://atesh77.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد