!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

صورتی!

مورد داشتیم

دختره از خدا خواسته پرونده اعمالش صورتی باشه

نظرات 13 + ارسال نظر
parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 17:57

shuma mushkeli dari ba parvande amale sulati?

نه حوریان بهشتیتم خوبه بنفش باشه تا با پرونده ست شه!

فرشته پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 18:25 http://atesh77.blogfa .com

علیک سلام خانوم خانوما مسافرت خوش گذشت

سلام فرشته جونم!خیلی!
جات گل گذاشتم!

محمد پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:32

من سفید با پشت زمینه ی ابی رو میخوام.

در اسرع وقت به فرشتگان دیزاینر میگم!

امیر جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 14:21

مال ما ک سیاه سیاه اصن هیچ جای سفید نداره چ برسه ب صورتــــــــــــــــــــــــــــــــــی

جلدش دیگه رنگیه بابا!
یشمی خالخالی !

ثمین جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:28

پریا شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 08:17 http://www.rozsiah77.blogfa.com

سلام ابجی خوبی؟
شرمنده ها نت نداشتم!!
منو با اسم paria بلینک مرسی!!

بهار شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:44 http://weBorn2Fly.blogsky.com


منم آبی میخام

به خوب فرشته ای مراجعه کردین !!
در اولین فرصت پرونده ی اعمالتون ابی خواهد شد!!!عکسه خودمم میزنم روجلدش!

آرش شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 20:38 http://khoone-khoobe.blogfa.com

اسمشم مریم بوده

نه خدا شاهده من هیچ خواسته ای ندارم هیچ رنگیم نمیخوام!!
من به یه پاک کنم راضیم!
یه پاک کن فقط بدم بهم واسه اصلاح محتوای پرونده!!

Ali یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 03:18

من که فک نکنم پرونده ای داشته باشم :D
کلا فرشته ها ام منو ادم حساب نمیکنن

حق دارن!!!
نه شوخی کردم!با من بیا که عرج و مقام پیدا کنی!

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 15:13

علی راس میگه
ساعت 11 شب بیرونیم مامانش زنگ زده ب جا این که مامانش بپرسه کجایی علی میپرسه کجایین شما
اصن ی وضعی ه
این تو خونه نباشه کسی کمبودشو حس نمیکنه
بودن یا نبودنش فرقی نداره
بودن یا نبودن مسئله این است

چون مامانت تورو به اون سپرده! امانتی!!!بعدم مامان دکتر بهمنی امانت داره نگرانته!
دکور خونشونه دیگه!!!همش پای اینترنته!!!اینترنت که قطع شه تو مسیر اشپزخونه یه عده ای رو سر راهش میبنه که بهش میگن خانواده!اتظار داری حس شه!؟

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:03

البت ک حس نمیشه
باز من و بگو ک خانواده ما زنگ میزنه از علی میپرسه من کجام
دیشبم زنگ زده علی . علی شماررو دید گوشی داد دست من در این حد ه علی
خودمم نفهمیدم چی گفتم جدی نگیر

کلا جدی نمیگیرمتون!

امیر سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 20:10

!

نسیم پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:28

وبلاگت خیلی عالیه ابجی جوووووووونم

بازدید کننده هاش عالی ترننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد