!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

دختران سرزمین من!

دخترای سرزمین من گریه نمی کنند
خسته از تفاوتها، خسته از سنت های باطل
خسته از تنوع طلبی ها
خسته از عشقهای دروغین، خسته از نگاهای شرم آور
بغض میکنند اما گریه...
نه اینکه احساس نداشته باشند
نه عزیزم....
.
.
.
.
ریمل شده هفتاد هزار تومن...
میفهمی.!!!؟؟؟؟:)))))))
(قدیمیم خودتی!)

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 19:04

ریمل چی ه ؟
خوردنی ه ؟
فک نکنم ارزش داشته باشه هفتاد تومن برا ی خوراکی بدی

نمیدونم چیه!!!
ولی فک کنم یه چیزی شبیه آبرنگه که بعضی از دخترا (و در اینده ای نزدیک پسرا) به وسیله ی اون به جای دفتر نقاشی رو صورتشون نقاشی میکنن!

مهدی سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 22:38 http://bivatan.blogsky.com

چقد گرون

پس چی!!!! رو صورت بعضی از دخترا چند میلیون کار شده!

parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 11:36

ye chizi rajebe lavazem arayesh begam faranse fazelabesho be mozayede gozashte bood chand vakh pish sherkate lavazem arayesh fazelabo kharide !!!!!!!!! hala hesab konin behtarin lavazem arayesh vase faransas

:|!!!

آرش پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 13:02 http://khoone-khoobe.blogfa.com

بابا این پریسا رو کی راه میده؟؟؟؟

تو ادرس این جارو بهش دادی؟
.

آرش پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 13:34 http://khoone-khoobe.blogfa.com

دوست توعه...من آدرسو بهش دادم؟؟؟!!!!
تو آدرس منو بهش دادی.
من پریسا نمیشناسم که

عه بلا به دور!!!فک کردم از طرف تو اومده!
توفیق اجباری شنیدی؟این همونه!

parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 16:01

eeeeeeee? ta dirriz ghasam midadin biyam nazar bezaram ghabele tavajohe maryam khanoom man raftam dige khodafez

بیا بابا تو که بی جنبه نبودی دوس جونم!!!
بده ازت خواستیم اعلام وجود کنی مفید واقع شی یه بار؟!

parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 16:21

man hamin tori hastam lazem nis shomaha vasam elam vujud konin khooooooooooooosh gozasht dus joooonam

ما منتظره پریسا هستیم!
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم!

parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 16:41

اهم!

parisa پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 16:51

ehem yani chi alan???????? harfiye? sokhoniye??

هویجوری گفتم دور هم باشیم!

امیر جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 14:17

منم نقاشی دوس دارم ولی ترجیح میدم رو بوم نقاشی کنم تا رو صورتم

بعضی از پسرام بعضی از قسمتای نقاشی خدارو پاک میکنن!(همونایی که کمونن!)

ثمین جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:30

هفتاد تومنم نیس دیگهه!
یه ضد ابشو بخری اوکیه!

من تجربه ندارم راستش!
ممنون بابت ارائه ی این همه اطلاعات!

Ali یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 03:24

آی باو من چه قد با ریملو اینجور چیزا خاطره دارم :دی
برش میداشتم روو درو دیوار میکشیدم!!!


باز خوبه تو نقاشی میکشیدی!!!
من سعی میکردم بگردم سالم ترین دیوار خونه رو پیدا کنم بعد با ته ریمل بکوبم به دیوار گچاش بریزه شاد شم!

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 15:06

کی گفته پسرا ی ایران زمین ابرو برمیدارن ابرو برداشتن مال دختراس . ما ها مرتیم مرررررررررت

اقای مرت!
پاشو بیا مرتای اینجارو ببین حال کن! یه ساپورت خوبم پاشون کنن دیگه عالی میشه!

امیر دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:04

ن بابا اون جا ک دیگه مرد پیدا نمشیه
همشون مرد های دختر نما هستن
درگز خودمونو میگم

نه همشونم نه!
بعضیاشون مردناااااا!اصن عجیب مردن!

امیر سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 20:12

مردن
اره اونایی ک شب تا صب جون میکنن تا برای خانوادشون ی لقمه نون حلال در بیارن
ب افتخار همه پدر ای با معرفت
ی کف دست صوت و صلوات بفرس

لی لی لی لی لی!!!!!!!!
فـــــــــــــــــــدایی دارن
بلند بزن اون کف قشنگرو!
(جو گرفت!)

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 00:26

همه رو جو میگیره ما رو قبض برق

لعیا یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 19:51 http://layaturk.blogfa.com

یک نفر به پلیس زنگ میزنه میگه الو پلیس پلیس میگه بله بفرماید)این جا پر از مرده است پلیس میگه یا ابوالفضل تو کجایی?میگه قبرستون۰:: بخند بخند خنده تو لبات چمشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد