!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

اهم:-D

بچه ها!!

بگید کِی دوس دارید عید فطر باشه فردا یا پس فردا


تا من تکلیفمو بدونم برم بیرون روئیت شم زودتر!

.

.

اِهِم


+ عید همتووووون پیشاپیش مبارک!:-)

نظرات 7 + ارسال نظر
Ali یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 15:43


shoma har vaght khasti royat sho .farghi neikone! :D

نه بگید ،من مطلق به همتونم یه ذره نازمو بکشید و اصرارکنید هر وخ بخواین روئیت میشما!
دیگه خراب رفقاییم دیگه!

خدایا ...! ایوب را به زمین بفرست ... می خواهم از صبر برایش بگویم

فرشته یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 19:02 http://atesh77.blogfa .com

پس فردا لطفا رویت شو من کاردارم

چشم سعی خودمو میکنم!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:22

من شخصا میخواستم دشنبه باشه عید . ای بابا نشد دیگه .
حالا کی نماز عید فطر بخونه ؟
خدا ب دادم برسه

چرانشد؟همه چی به من بستگی داره برم یا نه!
ولی نه دیگه به خاطر فرشته جون سه شنبه روئیتم میکنن!
آقا امیر!

امیر یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:29

فک کنم سوتی دادم . بدون اسم نظر دادم

حمید دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 03:49 http://ilovenature.blogfa.com

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

امیر دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 20:20

فرشته کی ه ؟
نمیشناسم
ولی تو عربستان دوشنبه اس . ایرانم فقط از لج عربستان انداختش سه شنبه

فرشته یکی از رفقای باحال وبه!
:| فرض کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد