!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

هفتم


یکی از آشناهامون کلاس هفتمه!!هر وخ میبینمش میگم کلاس چندی عمو؟!

بدبخت با خجالت میگه هفتم!

منم یه پس گردنی بهش میزنم میگم خجالت بکش!

ما هم سن تو بودیم دوم راهنمایی بودیم!

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 20:53 http://www.weborn2fly.blogsky.com

بابا تظعیف روحیه!نه بعد حیوون ازاری مردم ازاری هم بلدیا!لایک

اصن نمیدونی این کودک ازاری چقد میچسبه!

پریا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 20:58 http://www.rozsiah77.blogfa.com

سلام مریمی جون مرسی که سر زدی به وبم
خوشحال شدم بازم بیا منتظرم...

امیر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 01:43

ههه
عجــــــــــــــــــــــب
عمــــــــــــــــــــــــــو؟
تو عمو ؟
زن عمو هم نیستی پ برسه ب عمو

شما فقط به عمو قناد و عمو پورنگ میگین عمو؟!

محسن دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 02:56 http://www.mohsenboylove.blogsky.com

سلام مریم خانم خوبین وب قشنگی دارین ممنون میشم به وب منم سر بزنین اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین مچکرم
یا حق

سلام.ممنون.خوشحال شدم سرزدین

امیر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 21:40

پ ن پ به خاله شادونه و خاله رویا هم میگم عمو
خب معلومه وقتی داشتی کپی میکردی این جاشو یادت رفت ه درس کنی . خب راستشو ب مردم بگو تا کی همش دروغ و فریب کاری . چرا ذهن مردم رو مشوش میکنی . به این میگن اختشاش

بابا ایکیو@__@یکی بیاد اینو روشن کنه!!الحق که کامپیوتر مذکره ها!!!
اگه تو تا حالا این جمله (کلاس چندی عمو؟) رو نشنیدی دیگه مشکل خودته برادر من!اینو هر کی بزرگتره به شوخی میگه چه دختر چه پسر!
.
{دیّمندش تویی ک به قول خودت تو فیسبوک و همه جا هستی یه بار این مطلبو جایی به جز اینجا دیدی که میگی کپیه؟
بیشتر مطالبی که میذارم برا خودمه داداش نه کپی دقیقا به خاطر همینه که کلیک راستو بسته بودم به اصرار بقیه بازش کردم.}
فقط عوام فک میکنن کپیه ولی مردم فک نمیکنن!
برو شایعات بی اساستم یه جا دیگه پخش کن!

لعیا دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 23:11

آهرین آهرین....
من لایکو زدم

مرسی عزیزم!
بازم بیا خـــــعلی خوشال میشیم!

محدثه سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 15:54 http://2khaharesheytun.blogfa.com

کرم داری مگه تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:

همه ی ما از خاکیم!
طبیعیه که دارای این موجودات باشیم!

امیر چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 10:41

بابا تو ک راس میگی

نه پس تو راس میگی عمویی!
من فقط میگم ب هیچ وجه کپی نیس تو میتونی باور کنی یا میتونیم باورکنی!!!
چیه؟با این صداقت دارم میگم! مگه میشه باور نکرد؟!

امیر جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 22:15

نه اصن مگه میشه باور نکرد
شما سالاری
.
.
.
.
.
.
.
.
.
البت برا خودت

تو همونشم نیستی
ولی خودتم میدونی مطلب کپی نیس.

امیر شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:23

بابا داشتم شوخی میکردم . اصن وبلاگ تو ی چیز دیگه اس
خوب شد ؟
تازشم من توی شهر خودم پادشاهی میکنم چی فکر کردی برا خودت ؟

اون که 100%!!!
هیچی من کلا در مورد شوما فکر نمیکنم!

امیر یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 20:27

آره منم کلا فک نمیکنم . بیشتر عمل میکنم
اینو قبلا هم عرض کرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد