!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

واکنش ملت!


بچه ها جاتون خالی چند روز پیش تصادف کردیم!!!

داشتیم با مامانم میرفتیم که یهو یه بانوی محترم از گوشه ی خیابون که پارک کرده بودن فرمونو 180درجه چرخوندن و صاف اومدن وسط خیابونو

زاااااااااااااااااااااااااااااررررت!!!

مام محکم زدیم به در ماشینش!!! حالا تصادف اصن مهم نیس واکنش افرادو میخوام بگم!

 

 

سریع دوتا اقا دویدن سمت ما!

اولیشون گفت خوب خانوما چیزی نشد خدارو شکر ولی مقصر ماشین سفیده!(اون خانوم چپووله!)

دومیشون گفت  اره بذارین من سریع به 110 زنگ بزنم افسر بفرستن!یکی نبود بهش بگه بابا تورو سننه؟چیکار داری تو اصن!

خلاصه خانوومه که قبول داش مقصره!یه مادر نسبتا پیری هم داشتن که سریع از ماشین اومد بیرون به ما میگه خانوم چیکار میکنی این چه وضع رانندگیه زدی ماشنمونو داغون کردی!!مقصری مو.....ققق...صّر!!!من خودم راننده ی کهنه کارم!!!

گفتم حاج خانووم هوا گرمه شما بفرمایید تو ماشین!

حالا یارو زنگ زد به افسرو خودش رف!!!

مامانمو اون خانوومه رفتن تو سایه منتظر افسر!من وایسادم کنار ماشین!


واکنش افراد!:


یه ون از بغلم رد شد بهم گف خانووم شوما ماشین نقره اییی؟گفتم بله،گفت حواست باشه سفیده مقصره هاااااا الان افسر بیاد میگه!

با خنده گفتم ممنون برو به زندگیت برس اقا!!


رفت یه پرایده دوباره رد شد یهو وایساد!!!گفت خانووم الان باید زنگ بزنید افسر بیاد!!!سریع میادااا!


 یه 10-12تا ماشین که داشتن رد میشدن شیشه رو کشیدن پایین:نوچ نوچ نوچ نوچ!!!!سفیده چه بد پیچیده!!!


یه پژو رد شد گفت زنگ زدین به افسر؟


یکی دیگه اومد گفت بابا پس چرا افسر نمیاد ماشین سفیده رو جریمه کنه!!!!دوساعته تصادف کردین!!!


یه بچه تو یه ماشینه بود ازکنارمو که رد شدن داشت دست میزد با خوشحالی میگفت تصادف تصادف تصادف!!


خلاصه افسر اومد تا موتورشو پارک کرد یه پیرمرده دویید سمت ما!!نگاه کرد بادقت به ماشین ها!!

حالا این همه ملت نظر دادن،من گفتم تابلوئه زنه مقصره!!

افسره به ما گف فک کنم شما مقصری!!!!!


پیرمرده یهو گف افرین افسر گل گفتی واضحه ایشون مقصره!!!

دیگه حرصم درومد گفتم شما چی میگید اقا؟گفت دختر گلم حق با قانونه من خودم موقعی که تصادف شد اینجا بودم دیدم!!!

گفتم تا قبل از اینکه افسر بیاد ماشین سفیده مقصر بود یهو نظر همه عوض شد؟

دیگه هول شده بود مدارکشو دراورد گفت بابا خانووم من خودم پایه یک دارم بیخودی که...

نذاشتم ادامه بده گفتم بله حق باشماس نظرتون محترمه ولی الان بفرمااید!!


افسره کلی نگاه کرد و بعدشم نظر قطعیو داد:

 هیچی دیگه گفت ماشین نقر ه ای مقصره!!


افسره

من

مامانم

خانوومه که پیچیده بود

پیرزنه

کنترل نا محسوس


ولی عاشق این ملت همیشه در صحنه ام!!اینا روانی نیستنا مشکلات زندگی روشون زیاده!!!!





نظرات 15 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:09 http://www.weborn2fly.blogsky.com

اون دفه منو مامانم پنچر کرده بودیم کسی نبود
اینجور وقتا ادم دوس داره افسررو ی جف پا مهمون کنه!

اره وقتی بحث کمک کردنو پنچر گیری باشه زیاد مردم نمیان ولی به هر حال مگه میشه نظر ندن در موردتصادف!
واقعا دوس داشتم یه کف گرگی بزنم تو صورتش!

من خود آن سیزدهم چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:23 http://h2s-gh.blogfa.com

سلام!
وبت رو دیدیم و مایلیم که با هم تبادل لینک داشته باشیم.اگه شما هم مایلید مارو با عنوان "من خود آن سیزدهم" لینک کنید و بگید که با چه اسمی شمارو لینک کنیم.
با تشکر

شیرین چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 16:31 http://lull1998.blogfa.com

سلام دوستم مرسی از حضورت و نظرت!
وبت خیلی شاد و قشنگه لینکی لینکم کن

hoooooooooooooooman پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 10:14 http://masterdownloads.ir

منم یکی از اون صاحب نظرام
آهنگ جدید امیر تتلو راجع تصادف شما
___________________________________
نکته بعدی اینه که وسط تصادف جای منو خالی نکن. من خودم از تصادف زیاد کشیدم زیااااااد.

چه جوری خالی کنم جاتونو؟!پس حسابی باتجربه ای!
نکته بعدی اینه که بعضی از مدیرای وبلاگا به نطرات نگاه بندازن بد نیستا.

محدثه پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 13:53 http://2khaharesheytun.blogfa.com

بدو بیا تو این وب و تو نظر سنجی به من رای بدهl

safasiti.blogsky.com

تو این وب که باید به خودم رای بدم!

محدثه پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 13:54 http://2khaharesheytun.blogfa.com

ببخشید تواین وب:

love-a-m.blogfa.com

باعشد!
رای ما رقیبان محدثه!

محدثه پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 13:55 http://2khaharesheytun.blogfa.com

وای خیلی باحال بود

شادی پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 15:50

ایرانی است دیگر...
چه میشود کرد

میشود از دو پشت دستی که خداوند عنایت کرده است استفاده نمود!

hoooooooooooooooman پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 20:18 http://masterdownloads.ir

بابا من از صبح تا ظهر کتابخونم. بعدش کلاس. بعدش دوباره میخونم. این وسط مسطا میام نت.وقت آپدیت ندارم. اون نظرتم ج دادما

آخخخخخخیییی!!!!آخه تجربیم شد رشته؟کتاب زیستتون مثه روزنامه میمونه!ریز ریز نوشته همشم باید حفظ کنید!
به هر حال برو بچه های وب همشون موفقن

امیر شنبه 28 تیر 1393 ساعت 07:18

ها فهمید نظر نذاشتم نگران شدی
ن یادم رفت خوب شد گفتی
ای بابا ما ی بار تصادف کردیم دیگه برا هفت پشتمون بسه
نمیدونی چ تصادفی بود
مامانم میگفت نفس نمیکشیدی
هی بزار از اول بگم
رفته بودیم خونه دایی بابام
زنش تازه از نمیدونم کجا اومده بود
منم سه سالم بود از ی طرف خیابون رفتم طرف دیگه که وسط راه ی ژیان اومدو زاررررررررت زد ب ما نفهمیدم چی شد دیگه بعد اون اولین چیزی ک یادمه داشتم از مشهد برمیگشتم خونه . هی روزگار خداخواست و ما نمردیم و الان اینجا در خدمتیم .. ...... ..... ..... ..... ..... ...... ..... .

پس همه ی کارات عوارض ضربه مغذی سه سالگیته!
راننده ی ژیانه کی بووودهههه؟؟؟؟
نرفتین دنبالش؟
اه پیداش میکردین ببینید کی به این گواهی نامه داده که اینطوری میرونه!!
باید درست و کامل میزد به هدف!

امیر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 01:46

اره دیگه خدا خواست ما زنده باشیم تا وب شما هم احساس کمبود نکنه

خدایا ممنونم که موجبات شادی و نشاط مارو فراهم میکنی!

Ali دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 17:34

In amir am k 7ta joon dare..vallaa

امیر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 21:44

اره علی جان من تا تو رو کفن نکنم و یخنی شب 40 ام متو نخورم از این دنیا نمیرم . مطمعن باش داداش

مخاطب الان شخصی دیگر است پس من برم نظرایی که مال من هستنو ج بدم!

sara سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 21:55 http://s7m6.blogfa.com

خخخخخخخخخخخخخخخخخ واااااااااااااای از دست تو مریمی

فدا!

آرش شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 15:13 http://khoone-khoobe.blogfa.com


واقعی بود؟

آرهههههههههههههه!
تازه ملت روزه بودن اون موقع!!تو اون گرما نمیدونم چطوری انقد اعلام وجود میکردن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد