!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

بعله!


کاش میشد وقتی اتاقت و مرتب میکنی بهش تافت بزنی همونجوری بمونه

نظرات 6 + ارسال نظر
amiram یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 19:16

اتاق و مرتب میکنی ؟
مال من ک اصن ی وضی ه
صد رحمت ب میدون جنگ

راستش یه بار واسه عید مرتب کردم!!!دیدم مرتب نمیمونه دیگه نخواستم انرژیمو واسش بذارم!
مال من که خرمشهر پس از 8 سال دفاع مقدسه!

amiram دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:18

خوبه من ک خودم مرتب نمیکنم ولی مامانم میبینه ک خیلی شلوغ شده دیگه بعضی وقتا ی دستی ب سر و روش میکشه

واااای هی وای من!مونده بودم این نظرو تایید کنم یانه!جایی نگیا!
زشت نیس مامانت خم شه وسایل تورو جمع کنه؟من که اتاقم به وضعیت انفجارم رسیده باشه نه خودم دس میزنم بهش نه میذارم مامانم دست بزنه!!خلاصه اینگونه ششد که در اتاق خود جلبک شونصد ساله پیدا کردم!!!

F.N سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 21:45 http://iran-hejab.persianblog.ir/

لابد دیگه....
ایده ی خوبیه...

amiram چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:52

من ک همین جوری 1600 سال عمر دارم
ومپایری ام برا خودم

Ali جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:15

BAr akss otaghe man kheili morattabe!
har chi bekham bardaram kenaramee.lazem nis dg pasham :P


خیلی هم خوب!

sara سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 21:56 http://s7m6.blogfa.com

آآآآآآآآآآآآآآآآآخ گفتی مریمی

هی کاش میتونستم برا وسایلم توضیح بدم که چقد خسته ام که خودشون یه ذره مرام به خرج بدن پخش و پلا نشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد