!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

سلامتی

سلامتی روزی که اسمم بیاد رو لب رفیقام پوزخند ﺑﺰﻧﻦ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻦ و ﺑﮕﻦ :

ﻫﻬﻬﻬﻬﯽ !!! ﮐﯽ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ؟:(

ﺍﻭﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺧﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﻴﺸﻴﻢ …
ﭼﯿﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻤﯿﺮﻡ ؟
ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ ؟؟؟ :)))

نظرات 9 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:06 http://mashghe-sokoot.blogfa.com

Fada
Mada
Fana♡

خدا نکنه!!!هنوز که پورشه نگرفتم!!!!چه مهربان شدن همه باهام!!!
فدایی داری داش!

سمین پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 11:54

خدانکنه دیوونه!

الهام وپیمان شنبه 14 تیر 1393 ساعت 13:50 http://asheghedarya1361.blogfa.com/

ممنون بابت نظرت!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:28

ن بابا کی میخواد شما بمیری
اگه شما بمیری کی شادی و نشاط و بیاره ب خونه ما ها ؟



من نبودم

عههههه این جمله ی خودم بودا!!!چه یادته!
زبونتو گاز بگیر!!!بدون من که نصف جمعیت ایرانم میمیرن!
از بس که فدایی دارم!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:33

فدایی داری داداش
آره جملشو یادم ه
یادت بعدش من پی گفتم ؟

نه بابا من همین که تورو یادمه کلیه!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:59

دیگه نفرمایید من ک خوب یادم ه ولی جاش نیس بگم

اون دفعه جاش بوده بگی الان نیس؟
همون جا جوابتو دادم حتما!!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:16

یه نگا ب پند تا پست قبلی بکن نمیدونم تو کدومش بود ولی تیکه عجیبی انداختم با مشکل دریافت مواجه شدی

عمرااااا!!پیدا کن برم ببینمش!!!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:34

فعلا دارم میگردم پیدا کردم صدات میکنم

البته اگه اصن پیدا کردی

sara سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 22:00 http://s7m6.blogfa.com

یعنی عالی بود

بله میذارم بری یه دور تو محلتون بزنی باهاش پز بدی کلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد