!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

برگشتن به نت!!!

   صـــــل علــی محــمــد          بــمـب انـــرژی آمـــد!!!


خب سلااااااااام به برو بچه های نت!!!Balloons


در مدت نبودنم 520 نفر کشته و 12 زخمی گزارش شده!!!که شرمنده مرام همشونم!!!!

دیدم تقاضا برا برگشتنم خیلی زیاده این شد که دیگه گفتم زشته روی میلیون هانفرو زمین بندازم!!!(اعتماد به سقفم خودتی!)


وبم یه خرده تغیرات میخواد حالا اونم درست میشه!

ولی بچه های پایه ی وب نباید تغیر کننا!!

نبینم رفقا یهو بگن مامی خوایم بریما!!


کپی هم به زودی ازاد میشه!!!!

تبادل لینک که دیگر جای خود دارد!!!

بزن بریم صفــــــــــــــــاســــتـــــــی!




نظرات 19 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:29 http://khandeh7.blogsky.com

سلام ،فکر کردید بایک کد می توان راست کلیک رابست
می خوای متن هاتو تووبلاگم کپی کنم وبیای ببینی؟
برانمونه این مطلبت رو کپی می کنم با اجازه
حتماً با وبلاگم و مطلبت رو ببین

سلام!
نه داداش!!!اون بستن کلیک راست واس اینه که اونایی که کلا اولcopy pasteبودن بعد دستو پا دراوردن بفهمن بقیه واسه مطالبی که میذارن وقت گذاشتن!وگرنه کسی که بخواد کپی کنه اینکارو میکنه!!!

هادی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:51 http://khandeh7.blogsky.com

من این کاره نیستم برای هوشیاری خودت گفتم الان مطلبی که از شما کپی کردم رو پاک می کنم
وب جالبی دارید خسته نباشید موافق لینک هستی به من خبر بده

خسته نیستم که!!!خیلیم خوشالم!!!
باعشه.

zahra سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:08 http://mashghe-sokoot.blogfa.com

Too roohet:|
Doostaan b esraar me bargasht
Khooshoomadi khoudet safaaei

بابا به خدا دیگه طاقت این همه تلفاتو نداشتم!!!!

چاکر همه رفقا!

ساسان سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:15

می خوای وبلاگت رو هک کنم ؟؟؟
زود جواب بده ها

نه اقا هادی شما اسمتو عوض نکن هک کردن پیشکشت.
زشته به خدا بزرگی مثلا!

هادی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 13:23 http://khandeh7.blogsky.com

همه این کارها شوخی بود وبلاگ شمارو لینک کردم

آرش سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 14:20 http://khoone-khoobe.blogfa.com

:| الان باید خوشحالی کنیم؟؟؟
خوب پس میکنیم خوشحالی...

اگه ذوق مرگ نشدین هنوز خوشحالی کنین!!!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:31

خوش گلدی
welcom
خوش آمدی
ب سه زبان زنده دنیا مسلطم من
ما ایــــــــــــــــــــــــــنیم دیگه

اهلا و سهلا یا شیخ!!!مرحبا بک!!
یا طبیب نسیتَ اللغهَ العربیِ!!!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:34

من شیخ ؟ بابا ب ما نمی خوری آخه

عربیو حال کن!!!شیخ نه همون طبیب خوبه!!!
وای یه متررجم انلاین همرات بیار داشم ینی چی به ما نمیخوری؟

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:00

باش میارم
ابجیم میاد برات ترجمه میکنه
ادرس وب و دادم بهش میاد سر میزنه بهت

اخییییی پس ادم حسابیم دورو برت هس!!!
جایزه نوبل باید بدم بهش اگه حرفای تورو میفهمه!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:17

جاله همسن خودم ه
ابجی دوقلو داشتم رو نمیکردم

جدا؟؟؟؟؟؟چه باحال!:)حال کن خواهر داریا!!!
نصیب هر کسی نمیشه این سعادت!

amiram سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:36

اخ اخ اخ
گفتی
همش باهام قهر میکنه منم باید ی ساعت ناز شو بکشم تا دوباره آشتی کن ه . عجب دورو زمونه ای شده

معلوم نیس چقد اذیتش میکنی که قهر میکنه!
نه پس انتظار داری اون ناز تورو بکشه؟!البته همچین دور از ذهن هم نیستااااا!!!!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 15:56

چی دور از انتظار نیس ؟
اینکه اون بیاد ناز من و بکشه ؟
مگه من دخترم ک ناز کنم ها ؟
توهین شخصیتی میکنی ؟
میخوای برم ازت شکایت کنم ؟

قبول کن دیگه!!!بیشتر پسرای الان ناز میکنن کرورکرور!!!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 16:48

من ک اصلا ناز نمیکنم
خیلی بچه باحالی ام
همه ام منو دوس دارن

اصن!!!!بره تجربی هر کی فک میکنه تو ناز میکنی!!!
میدونی فک میکردم قهرمان اعتماد به سقف خودمم!!!ولی الان میبینم که امتیازامون باهم برابره و تو با معدل بهتر در صدر جدولی!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 17:23

آره دیگه ولی من رای خواهرم و دارم ب همین دلیل ی امتیاز بیشتر از تو میشم دیگه هم نیاز ب معدل نیس
همینجوریشم قهرمان میشم

منم رای کل رفقای نتو دارم!!نمیدونم چرا انقد به من لطف دارن همه!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 17:37

باش . ولی باز من با فاصله قهرمانم

عمرا!!!میگم بچه های بالا ترورت کنن!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 18:00

ترور؟
خشن شدی اصن بیا ی کاری میکنیم
با هم قهرمان میشیم
دیگه دعوا هم نداره

رو پیشنهادت فک میکنم!

amiram چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 18:29

باش فکر کن
فقط سریع منم باید برم چن جا دیگه بهم درخواست دادن تو قهرمانیشون شریک شم با هم قهرمانی رو جشن بگیریم

موفق باشین پس!ما با.قهرمانای متداول شریک نمیشیم!!!
شریکای من تکن!!!

amiram پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 03:37

دیگه خوب ه خودتم اعتراف میکنی ک من قهرمانم .
اونم نه قهرمان الکی قهرمانان قهرمانان امیرم
مرسی از ابراز احساسات هواداران
تازه تو باید افتخارم بکنی ک میزارم شریکم شی تو قهرمانیم

اوهو!!!با تو شریک شم؟!نه داداش من ترجیح میدم تک و منحصر به فرد باقی بمونم!

amiram پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:08

پس همون طور تک باش تا زیر پات گندم زرد شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد