!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

عکس

اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردی راضی نیستی
قبل از متاسف شدن
یه کوچولو هم به فکر ارتقاء لنزهای خودت باش…!

نظرات 6 + ارسال نظر
اسفینکس(آرش) چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 19:21 http://khoone-khoobe.blogfa.com

هه

محدثه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 21:46

حتمن

amir چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 22:25

کیفیت چشم های من ک حرف نداره ولی بستگی ب کسی ک روش زوم کردم هم داره دیگه . مثلا در بعصی مواقع کدر میشه چیزی دیده نمیشه . ولی در بعضی مواقع .... بزا نگن دیگه ......

کلا کیفیت لنز چشمای بیشتر پسرا حرف نداره!!

narges joon جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:44

چه پرمعنا

amir دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 11:40

دخترا هم دست کمی از پسرا ندارن ها .

تازه من با بقیه پسرا فرق دارم من و با اونا قاطی نکن

بعضیاشون اره.
دقت کردی همتون همینو میگین؟

amir دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 18:34

نه راس میگی . عجیبه
جالبه
عجب

فکرشم نکن

عین حقیقت بودا!!
:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد