!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!
!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!صفـــــــــــاســــــــــــیــــــــتــــــی!

!!!!...اینجا همه چی هس فقط بایه خرده جنبه بفرمایید تو...!!!!

معیار!

معیار بعضیا واسه زن گرفتن
استایل انجلینا جولی
اخلاق خانم فاطمه زهرا:|

نظرات 15 + ارسال نظر
ms doctor جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:19 http://zahra284.blogfa.com

اعتماد ب سقفشون صاف تو لوزالمعده م
چ توقعا
استایل کوزت اخلاق هیتلرم زیادته والا

هموووون!
کوزت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بابا اونم خیلی خوب بود بیچاره!!!والا!

nazanin شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:27 http://goldoonak.blogsky.com/

آرش یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 19:29 http://khoone-khoobe.blogfa.com



با پسرا نبودی یه وخ که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


عههههههههههههههههههه!!!
اصن به من میاد؟!

amir دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 15:21

ایول .
البت هنوز زوده برا ما ولی باید نظر بدیم دیگه.
آنجلینا پیر شد دیگه از اون گذشته الان سلنا بهتره .
گفته ی یکی از دوستان مدرسه ک اول اسمشم علی بهمنی ه :DDDDDDDDDDDD

اقای بهمنی که خیلی به ایشون ارادت داره!
خدایی ناراحت شدی؟
اخه پسر انقد سوسول؟
ای تو بنویس خوب.

amir دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:23 http://safasiti.blogsky.com

کی من سوسولم ؟
از علی بپرس بهت میگه کی سوسول ه .

بله بله شما سوسولی!!!!
اوووووووووه همچین میگه از علی بپرس انگار اون ادم حسابیه!!!!
شوخی کردم باووو!!
من دیگه شما دوتارو نشناسم که....!!!
دستتون رو شده داداش!!

narges joon سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 23:38

والا به مولا


خجسته ان دیگه!!!

amir پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 21:45 http://safasiti.blogsky.com

آخه ی چیزی بگو ک در خبال بگنج ه . هیشکی ام ن من . داریم ی همچین چیزی ؟ واقعا داریم ؟

شما چی دقیقا؟!

amir یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 17:16

زرشک ی ساعت دارم با خودم حرف میزنم ی نگا ب نظرات بنداز میفهمی :D

بنده سکوت میکنم!

amir سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 13:48

خیلی خوشحالینا!!

amir پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:22

آره چرا نباشم . ضایع کردن دخترا یک حالی میده ک حد نداره . منم ک استاد اینجور کارام . :D

ضایع کردن دخترا؟جلل خالق!!ما که تو عمرمون ندیدیم دختری ضایع بشه معمولن پسرا ضایع میشن!!
استاد؟!!!
فرض کن یه درصد!!

amir پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:12

Frz kon ie darsad nabasham. Darim ie hamchin chizi Darim?

هههههههههههه!!!کسی که هیچ کاری نکرده بعد فک میکنه طرفو ضایع کرده در حد یه درصد میشه رو استاد بودنش فک کرد!نه؟!
با من کل کل نکن داداش اقای بهمنی به استاد بودن بنده ایمان دارن!!!حتما بپرس ازش!

amir جمعه 26 مهر 1392 ساعت 15:20

Oon k khodesh har rooz dare jolo dokhtara zaie mishe. Emroozam ieki AZ in rooza bood cheghad khandim behesh.

هرهرهر رو اب بخندین!!!به دوست من حق ندارین بخندینا!!!

نگفتم که اون استاده گفتم در مورد من ازش بپرس داش!!درست نگرفتی منظورو!

مریم دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 14:33 http://bikhial.blogfa.com/

amir سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:40

الان کنارمه ولی چیزی نمیگه :D
خب بابا قبول تو خوب :D
ولی ما بهتر:D

داداش اونقدی که من خوبم اصن خود خوب نیست!!(برو تو کار درکش!)
خوب حق داره چیزی نگه کدوم پسری به ضایع شدن خودش اعتراف میکنه!(!!!)
راسی جمله اخرتم بامزه بود خندیدیم کلی!

amir جمعه 3 آبان 1392 ساعت 11:04

رو آب بخندی
مگه گفتم ک بخندی
.
.
.
شوخی کردم گفتم بخندیم دیگه . وگرنه کی از شما بهتره :D

وقتی جوک میگی انتظار چه عکس العملیو از بقیه داری؟!
.
بله همیشه گفتن حرف حقو از بچه بشنو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد